Foto bij 07. Juliet Sophia Bosworth

Hi lieve lezers,
Ik wil even zeggen hoeveel ik van julli hou en hoe dankbaar ik ben dat jullie ons verhaal lezen!
Jammer genoeg hebben we een abo verloren *sad face*, maar life goes on
Dit stukje is iets langer dan nromaal, ik nog een soort van niet stoppen met schrijven ;$
Anyways enjoy ;D

Het is nog mooier dan het was. Het lijkt wel sprookjesachtig. Ik zet mijn tas neer in de gang en sluit de deur. Jacky en Eleanor zijn aan het gillen van blijdschap. Grijnzend kijk ik toe. De juiste keus dus. "En goede keus?" Jacky en Eleanor knikken wild hun hoofd en rennen beide op me af en geven me een dikke knuffel "Can't. Breath. Help" piep ik. Grinnikend laten ze me los. "Het is nog mooier dan op de foto's". "Ja nu de meubels van de vorige bewoners er uit zijn lijkt het alleen maar groter en mooier!" zeg ik trots. We hadden de kamers al verdeeld op basis van de online foto's, mijn foto's en bezichtiging en het plattegrond. Ik loop via de woonkamer door naar de keuken. Ik strijk over het sneeuwwitte keukenblad. Glimlachend draai ik de kraan open om te kijken of het water al stroomt. Meteen stroomt er heerlijk koud water over mijn pols heen. Ik draai hem dicht en schud het water, zoveel als dat mogelijk is, van me pols af. Ik leg met mijn handen mijn haar over mijn linkerschouder heen en loop verder. "Oh my gosh! we hebben een bad!" gilt Eleanor. "El dat kon je ook al zien op de foto's" antwoordt Jacky lachend. Ik sla mijn arm om Jacky haar schouder heen "Welcome home" zeg ik. Ze trekt me in een knuffel en drukt een kus op me wang "Jij ook schat" antwoordt ze. Dit komt misschien een beetje homo achtig over maar we kennen elkaar door en door. Ik hou van deze twee gekke meiden. Het is niet dat ik me sexueel aangetrokken voel of zo iets. Nee gewoon pure liefde uit vriendschap" "Oh my Gosh, het is een bubbelbad!" horen we Eleanor gillen van vreugde. "Soms.." zegt Jacky hoofdschuddend, lachend lopen we richting het geschreeuw van Eleanor. "leuk aan het spelen El?" vraagt ik grijnzend. Eleanor ligt in het bad met gesloten ogen. "Je weet wel dat het bad niet aan is, er geen water in zit en dat jij in je kleren in bad ligt?" vraagt Jacky lachend. Eleanor doet haar ogen open en grijnst. Ik bekijk de badkamer nu eens goed. Er staat een lange wastafel. Handig hebben we allemaal ons eigen gedeelte. Er staat een bubbelbad en een groot raam naast het bad. Gelukkig is het een soort van gewit waardoor je er niet meer door heen kan kijken. "Ik ga mijn eigen kamer maar eens bekijken, hopelijk hebben de verhuizers mijn bed in 'mijn' kamer neergezet" zucht ik. "Goed plan!" zegt Jacky en loopt direct de gang weer op waar ze de kamer naast de keuken in duikt. Haar kamer. Ik trek de deur aan de rechterkant van de badkamer open en kom terecht in 'mijn' slaapkamer. Er staat een bed en verder nog niks. Ik kijk naar de verhuisdozen in de slaapkamer en begin direct met uitpakken. Ik loop naar de grote witte kledingkast. Ik had de kleinste kamer gekozen. Deze grensde direct naast de badkmaer en biedt een geweldig uitzicht. Eleanor wou graag de grootste zoals verwacht en Jacky wou graag de kamer naast de keuken. Ik had er vrede mee. Bovendien ik had niet zoveel meubels als de andere twee. Ik had dan wel al mijn kleren meegenomen maar kwa meubels kwam ik lang niet in de buurt van Jacky en al helemaal niet van Eleanor. Ik pakte een lichtjes snoer en hing deze op achter mijn bed. Het gaf een geweldig effect en tevreden ging ik verder. Ik legde het dekbed wat ik van me moeder had gekregen op het twee persoonsbed neer en hing de witte klamboe na veel gepruts op. Ik pate wat kaarsjes en zette deze in de vensterbank neer. Ik liep naar de keuken opzoek naar lucifers en toen ik deze gevonden had wiepr ik ene blik in de kamer van Jacky. "Hi Juul, lukt het al?" vroeg ze. "Ja de lichtjes geven zo'n leuk effect!" het was Jack haar idee geweest om ze te kopen "zie je wel" zei ze met ene knipoog tevreden ging ik weer naar mijn kamer. Eleanor riep dat ze in bad ging en lachend stak ik de kaarsjes aan. Ik blies het brandende stokje uit en gooide deze in de prullebak in de keuken en borg de lucifers op in een la waar Eleanor ze had neergelegd.

"I FEEL SO CLOSE TO YOU RIGHT NOW" komt Eleanor zingend, naja zingend, schreeuwend mn kamer binnen. Ik schiet in de lach. Ze heeft een handdoek om haar haar heen gebonden en springt in haar knalroze kamerjas druk op en neer. "Gek mens ik heb nog geen grodijnen" proest ik uit. Geschrokken kijk El me aan en sprint mijn kamer uit. Hoofdschudden en lachend berg ik mijn laatste kledij op in mijn kast.

Tevreden sluit ik de kast en kijk goedkeurend mijn kamer rond. Het is ondertussen al half 8. We hadden al gegeten maar Eleanor had zich nog steeds niet aangekleed en liep in haar kmaerjas het appartement rond. "Heb je zin om mee te gaan een avond wandeling door de grote stad te gaan maken?' vroeg Jacky met een wenkbrauwwiebel. Lachedn stem ik in en Jacky verdwijnt weer, waarschijnlijk om ook Eleanor mee te vragen. Ik bekijk mezelf in de sopiegel en besluit om me toch maar even om te kleden. Het is dan wel zomer maar echt warm is het niet 's avonds. Ik doe mijn kast open en besluit een blauwe sweater, een jeans en mijn blauwe vans aan te trekken . Tevreden kijk ik in de spiegel. Ik besluit om mijn tas toch maar thuis te laten en prop wat geld in mijn broekzak en mijn Iphone stop ik in mijn andere broekzak. Ik stijl mijn haar nog even zodat het niet gaat pluisen en werk mijn make-up bij met wat mascara en eyeliner. Tevreden bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik sluit de slaapkamer deur en loop naar de woonkamer waar Jacky en Eleanor al zitten te wachten. "Finally" mompelt Eleanor en ik prik haar in haar zij waardoor ze een spastische eweging maakt en Jacky in de lach schiet. "Let's go" roep ik blij en ren het appartement al uit naar de trap. Ja ik heb een soort angst voor liften en vermijt ze zoveel mogelijk. Jacky draait de deur op slot en met z'n drieeën rennen we als een stel pubers de traptreden af. Ons appartement zit op de tweede verdieping waardoor we met de lift of trap moeten.
Arm in arm lopen we door de frisse buitenlucht in de grote stad. "Dit ovoelt zo goed" zegt Jacky overdreven blij. Ik schiet in de lach en neem alles in me op. "Wat gaan we morgen doen?" vraagt Eleanor met een glimlach. "Nou, ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een bijbaantje voor in de vaakntie en misschien ook wel na de school uren" zucht ik. "Goed plan!" antwoorden Jacky en Eleanor tegelijk. Lachend prik ik ze in hun zij en gillend rennen ze weg. Mijn gedachten schieten naar Louis, zijn helder blauwe ogen, zijn wilde bruine haar en zijn gespierde armen. "Juul kom je nog?" roept Jacky die een stuk verop staat met Eleanor te lachen. "Ja " antwoord ik en sprint naar ze toe. Vaag kwam hij me toch bekend voor maar ik kon het niet helemaal plaatsen. Ach ik zal het toch nooit meer tegenkomen en misschien toch wel. Het lot zal het bepalen. We will see

Reageer (4)

  • susanpayne

    wauw echt bednakt voor de lieve reacties! xx Susan (:

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    Superr <3

    1 decennium geleden
  • CuddleNarry

    Super leuk stuk <3
    XX

    1 decennium geleden
  • Directionets

    written by: @Susan_1D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen