Foto bij 074 [16+]

sorry dat plaatje moest er gewoon bij haha :P
this is awkward, maarja. Vond dat jullie wel een stukje verdienden aangezien de volgende op zijn vroegst zatermiddag komt

Valentijnsdag
Sharon POV
Ik word wakker van een kriebelend gevoel op mijn arm. Vermoeid open ik mijn ogen en zie ik een paar ondeugende bruine ogen naar mij kijken. ‘’Happy Valentine babes.’’ Hij drukt zijn lip op de mijne en likt over mijn onderlip. Ik open mijn mond en onze tongen spelen een liefdevol spel met elkaar. ‘’Happy Valentine.’’ Ik kijk hem diep in de ogen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik kijk jaloers naar zijn lange wimpers, ik zou echt een moord doen voor zulke wimpers. ‘’Breakfast is ready,’’ zegt Zayn en hij pakt het dienblad van het nachtkastje af. Verlekkerd kijk ik wat er allemaal op ligt. ‘’Yummi, ziet er lekker uit,’’ complimenteer ik hem. Ik ga tegen mijn kussen aanzitten en Zayn komt naast me zitten. Ik pak zijn hand vast en hij voert mij een aardbei. Verliefd kijk ik in zijn ogen en druk mijn lippen op de zijne. Ik heb niets meer nodig op een Valentijnsdag dan dit. In bed met mijn vriendje, elkaar aardbeien voeren. Ik breek een stukje van het croissantje af en stop hem in zijn mond. Daarna breek ik er een voor mezelf af. Als we alles uiteindelijk op hebben, stap ik het bed uit. ‘’Ik ga douchen,’’ zeg ik terwijl ik naar de kledingkast loop. ‘’I’ll join you,’’ zegt Zayn met een ondeugende knipoog. Ik grinnik en we lopen samen de badkamer in. Ik draai de deur op slot en draai me om, recht in de armen van Zayn. Ik trek Zayn’s shirt uit waar ik in heb geslapen en gooi hem op de grond neer. Ik kus mijn weg naar beneden toe. Ik druk op elke tattoo kusjes en ook zijn sixpack moet eraan geloven. Ik druk mijn lippen op de zijne terwijl ik met mijn hand over zijn onderbroek heen wrijf. Een kreun ontsnapt uit zijn mond en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Zijn hand glijdt naar beneden, naar mijn borsten waar hij zacht in knijpt. Daarna over mijn buik heen, naar mijn onderbroek. Hij wrijft er overheen en trekt hem daarna in een ruk naar beneden. Ik hou een kreun binnen en druk mijn lippen vurig op de zijne. Ik glijd met mijn vingers over zijn borst, buik, naar zijn boxer die ik naar beneden trek. Hand in hand lopen we de douche in waar hij de douche aanzet. Als het water op een goede temperatuur is, trekt hij mij eronder. Hij drukt me tegen de muur aan en drukt zijn lippen vurig op de mijne. Zijn onderlijf is tegen het mijne aangedrukt, waardoor ik zijn stijve tegen mijn bovenbeen voel. ‘’I need you, now,’’ fluister ik in zijn oor. Hij kijkt mij diep in mijn ogen en stoot in mij. Ik kreun hard en hij drukt zijn lippen op de mijne. Als ik een seintje geef, begint hij te stoten. Kreunen van genot ontsnappen uit mijn mond en ook hij kan niet stil blijven. De kus wordt steeds wilder en passioneler en ik leg mijn handen op zijn kont. Na een tijdje stroomt een geweldig gevoel door mijn lijf heen. Zayn schreeuwt mijn naam als hij komt. Hij stoot nog een laatste keer, waardoor ik schreeuwend kom. ‘’Oh Zayn!’’ ‘’Jij bent geweldig.’’ Hij drukt zijn lippen op de mijne en gretig kus ik terug. Dit was geweldig. Hij pakt een spons en doet er wat zeep op. ‘’Omdraaien,’’ beveelt hij mij en ik draai me om. Hij begint rustig over mijn rug te wrijven en genietend sluit ik mijn ogen. Hij draait me via mijn schouder weer andersom zodat ik weer met mijn gezicht naar hem toe sta. Ik open mijn ogen en kijk in zijn stralende ogen waar een twinkeling in te zien is. Hij legt de spons weer op mijn lichaam en begint zachtjes te wassen. Genietend sluit ik mijn ogen weer. ‘’Je bent weer helemaal schoon,’’ zegt Zayn met een knipoog. Ik grinnik en doe wat zeep op de spons. Ik sein hem dat hij moet omdraaien en begin zijn rug te wassen terwijl ik kusje in zijn nek druk. Ik draai hem om en begin zijn sixpack grondig te wassen en teken er figuurtjes op met mijn vinger. Het kippenvel verschijnt op zijn arm en ik grinnik. Ik gooi de spons op de grond en druk mijn lippen op de zijne. ‘’Ik hou van jou,’’ fluistert hij in mijn oor. ‘’Ik nog meer van jou.’’ Ik pak de shampoo en begin mijn haar te wassen terwijl Zayn zijn lippen op de mijne drukt. Als ik klaar ben, maak ik me los van Zayn en spoel de shampoo uit mijn haren. Zayn laat zijn handen over mijn lichaam heen glijden en ik bijt op mijn lip. Ik draai de kraan dicht en sla een handdoek op me heen. Ik droog me helemaal af en kleed me aan. Zayn is ook al aangekleed en hand in hand lopen we naar beneden.

Reageer (1)

  • xxgoodgirl

    <3
    Snel verder. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen