Part 13.
De jongens moesten vandaag weer repeteren dus ik was weer alleen. Ik besloot om gewoon een dagje thuis te blijven en startte mijn laptop op. Op mijn laptop klikte ik msn aan en ik zag dat Sanne online was. Ik begon een gesprek met haar en al snel hadden we het erover hoe leuk Harry is. Sanne was erg jaloers op mij omdat ik vanavond met Harry uiteten ging, wat natuurlijk wel te verwachten was. Maar ze was heel blij voor mij, want ik ging toch wel uiteten met een van de knapste jongens op deze aarde. Na een uur te hebben gepraat, zei Sanne dat ze moest gaan en namen we een soort van afscheid. Ik sloot ook de computer af en pakte mijn ipod en het boek “Twilight”. Ik ging op de bank zitten, zette mijn muziek op en begon te lezen. “Please tell me just one little theory.” “Um, well, bitten by a radioactive spider?” “That’s not creative.” “I’m sorry, that’s … en toen werd alles zwart voor mijn ogen.
“It’s time to wake up!” hoorde ik meerdere stemmen tegelijk roepen. Ik keek verschrikt om me heen, blijkbaar was ik in slaap gevallen toen ik het boek aan het lezen was. Om mij heen stonden alle jongens van One Direction behalve Harry. Dit was zo beschamend. Dit was de tweede keer dat ik de andere jongens van One Direction zag en ze hadden me hier zien slapen. Ik wist niet wat ik nu moest zeggen dus ik zei maar: “Where’s Harry?” “We don’t know, he said he had to get something.” antwoordde de blonde jongen, die volgens mij Niall heette. “I think you should get dressed, Kirsten. Unless you want to go for dinner in your pajamas.” zei Louis. “Oh yeah, of course!” riep ik uit. Ik had helemaal niet aan de tijd gedacht en ik moest me natuurlijk nog omkleden. “I’m going to get dressed then.” zei ik waarna ik weg liep naar mijn kamer om mij om te kleden.
Reageer (2)
yeeaahhhhhh
1 decennium geledenga snel verder!!! (of koop een fiets )
xx
snel veder love it!
1 decennium geleden