Toen Bill en Tom 7/8 jaar waren begonnen ze met zingen en gitaar spelen. Tom leerde de eerste paar dingen van z'n stiefvader en de rest heeft ie zichzelf aangeleerd. Toen ze 8 waren begon Bill met z'n eigen leidjes te schrijven. Ze treden op in hun dorp. Omdat Bill geen instrument bespeelt hadden ze een keyboard met ingebouwde drum-sound. Na een paar optredens in het dorp gingen ze naar het Gröniger Bad en trede daar op. Daar leerde ze Georg en Gustav kennen die elkaar al van de muziekschool kende. Georg: ?Het was gewoon zo, in Magdeburg zijn er alleen normale mensen, laat ik maar zeggen, en zij flipten gewoon helemaal. Toen dacht ik bij mezelf, in die band moet ik gewoon spelen!? En ja hoor,, ze richtte de band "Devilish" op met z'n vieren en trede nog meerdere keren op in Magdeburg. Ze doen aan veel wedstrijden mee en treden nog eens op in een club waar ze ontdekt worden door de muziek Producent David Jost! Ze nemen een demo bij hem op. Vlak daarna nog een fotoshooting en nemen nog een paar nummers op,, waaronder het nummer "Durch den Monsun". Ze proberen met deze demo's een platencontract te krijgen en het lukt! Ze krijgen een platencontract bij Firma Universal en ze veranderen hun naam in Tokio Hotel. Ze maken ook een clip bij het nummer "Durch den Monsun" en breken daarmee door naar nummer 1 in de hitlijst (blijven daar ook 5 weken staan :D). :?We hadden van vreugde tranen in onze ogen? herinnerd zich Bill aan het moment, dat ze hoorden, dat ze op plaats 1 in de hitlijsten staan. Ze geven hun album Schrei uit en op dat zelfde moment verdienen ze goud met hun eerste single. Ze krijgen vele prijzen. Hun album word nu ook goud,, ze maken hun eerste tour,, Schrei. Sommige zeggen dat het door het internet is onstaan,, maar volgens mij is dat nie waar hoor... Weetjes: Tokio hotel staat op de zwarte lijst van een hotel,, ze hielden eerst letterlijk een voedselgevecht in de kamer van hun hotel en daarna gingen ze midden in de nacht gilend en schreeuwend op stepjes door de gangen van het hotel racen,, wie doet dat dan ook?!! haha.. toen werden ze dus uit het hotel getrapt,, vervolgens zijn de jongens nog 1 keer gillend naar binnen gerend!! daar mogen ze dus nooit meer in!!


De tweeling Tom en Bill zijn gezien bij Het Hardcore Porn Fever. Zij hebben daar echter niets te zoekn omdat ze minderjarig zijn. Tom beweert dat hij daar puur kwam voor Samy Deluze die na afloop optrad. De politie heeft contact opgenomen met de eigenaar van de tent hoe het komt dat de twee minderjarige zijn binnengekomen. Verder is er nog niet veel bekend.

Reageer (1)

  • TOMISHOT

    De tweeling Tom en Bill zijn gezien bij Het Hardcore Porn Fever. Zij hebben daar echter niets te zoekn omdat ze minderjarig zijn. Tom beweert dat hij daar puur kwam voor Samy Deluze die na afloop optrad.

    Tuurlijk Tom.. Tuurlijk... Iedereen gelooft 't meteen. Zeker als jij het zegt.. ;á

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen