Foto bij [08] De meeste dromen zijn bedrog... Part 3!

Zo hier is alweer deel 3 van de zondag met Harry, krijgen ze een relatie of zijn de meeste dromen bedrog?!?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • lilarrzaill

    ik had me eigenlijk voorgenomen om in een stuk door te lezen want het is werkelijk geweldig! Maar ik moet eventjes reageren:$
    Want ik vind het gewoon ook echt geweldig hoe je zo tja eerlijk bent over dat je dit denkt. Weet je wat ik bedoel? Nou ja de meeste mensen zeggen dan, ja het is maar een verhaal, maar meestal is het wel met een reden bedacht en ik vind het gewoon zo mooi dat jij er niet omheen draait. En buiten dat om schrijf je echt gewoon eng goed! serieus gewoon perfectie! En je gaat me nu niet vertellen dat dit verhaal al afgelopen is want dan wordt ik echt echt echt gek!! (kan eigenlijk niet echt want dat ben ik al wel ene beetje, beetje maar(A))
    Nee serieus echt ik wou (ja ik weet het het is wilde maar ik houd het heerlijk gronings:D) dat ik zo goed kon schrijven als jij doet! RESPECT!!!!

    en nu ga ik verder lezen want ik ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig naar de rest!

    1 decennium geleden
  • NathanKing

    Dramaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D

    1 decennium geleden
  • StevieRae

    aaaw das zielig vor james...
    mss dat harry de hint snapt...mss ook niet...ik hoop zo graag van wel!!

    1 decennium geleden
  • FiliaDeorum

    Aah. Wat zielig voor James ;(
    Poor boy!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    zielige james! ;(
    but i love this story (L)
    snel verder!
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen