Foto bij Meisje Pleegt zelfmoord voor Bill

Triestig

-Een 15-jarig meisje zelfmoord heeft gepleegd omdat ze niet zonder Bill kan leven.Hier haar afscheidsbrief : Zonder Bill is mijn leven zinloos en ik kan deze pijn niet meer verdragen.Ik wil niet zonder hem zijn! Als laatste wil ik nog zeggen dat ik voor altijd van Bill zal houden en dat hij voor altijd in mijn hart zit,het maakt niet uit of het nog klopt of niet... (hier in het Duits;Ein 15 jähriges Mädchen begann wegen Bill Selbstmord! Sie sagte in einem zuvor geschriebenen Brief: Ohne Bill ist mein Leben sinnlos und ich kann die Schmerzen nicht mehr ertragen! Ich will nicht ohne ihn sein! Das letzt, was ich ihm noch sagen möchte, ist das ich dich für immer liebe und du immer in meinem Herzen bist, egal ob es noch schlägt oder nicht! )

Reageer (6)

  • ceauceau

    oh dat had ik in de krant gezien toen ik in duitsland was met vrienden! echt zo kansloos! over een obsessie gesproken zeg! als je een vent niet kan krijgen ga je toch opzoek naar een jongen die je wel kan krijgen! sorry maar voor bill zijn er zo 100 anderen! ik ken een jongen die letterlijk een look-a-like is van bill, hij heeft zelfs alle tattoo's en piercings ik moest zo hard lachen toen hij me vertelde dat hij helemaal obsessed met bill was, hij heeft nog een broer die precies zo als tom is, echt hilariesch! dus kom op, als je kaulitz niet kan krijgen, neem dan een look a like!

    1 decennium geleden
  • Advena

    dat vind ik best erg voor Bill
    ik wil ookz´n reactie weten..

    1 decennium geleden
  • TragicMagic

    oke die is gek maar ik snap het ook weer wel...

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ja ben ik best beniewd naar :O

    1 decennium geleden
  • LaJoie

    Ik zou zijn reactie wel eens willen weten..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen