Foto bij Roddel Roddel

Die foto is onwijs lekker

Bill is nog maagd? - Waar Bill heeft zelf bij interviews gezegd dat hij Maagd is. En toen hij op de radio kwam in Nederland bij Giel, werd er gevraagd of hij maagd was, zijn woorden: ''Ja, wij allemaal zijn maagd''. Bill heeft maar 1 vriendin gehad? - Twijfelig Het is twijfelig of hij maar 1 vriendin heeft gehad, binnenkort een plaatje van hem met zijn ''ex''. Tom heeft in iedergeval meer vriendinnen gehad, nou de vraag of dat ook zo met Bill is.. Bill heeft een eigen kledinglijn? - Waar Hij heeft een MINI kledinglijn. En dat alleen voor zichzelf dan. Bij BRAVO Echo awards had hij 1 kledingstuk geshowd. Zijn boxershort. Binnenkort er een plaatje van te zien Bill zat in de gevangenis?! - Niet Waar! Er word door Anti fans geroept dat Bill in de gevangenis zat. Heeelemaal niet waar! Hij is hartstikke aardig en waarvoor zou hij terecht komen dan..? Bill heeft angst voor spinnen? - Niet waar Bill heeft geen angst voor spinnen.. Hij houd er alleen niet van. Hij houd van geen enkele insect. Hij is trouwens allergisch voor insecten steken. Bill is echt een saaie jongen? - Twijfelachtig Hij is niet zoals de anderen, die als ze een meisje hebben, er meteen wat mee gaan doen ofzo... Zijn idee: ''Laten we monopoly spelen'' of iets anders.. Bill rookt? - Waar Bill die rookt eigenlijk niet.. Maar soms dan verstopt hij zich in de toilet en steekt hij een sigaret op. ( En dat alleen tegen stresse, hij is niet verslaafd! )

Reageer (5)

  • Advena

    @cursed

    omg ik zie het voor me, helemaal hysterisch

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ja nu wel.

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ja nu wel.

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    Hij zat wel even vast in de gevangenis :'D
    Tom was samen met zijn vrienden aan het kloten met een deofles en een lucifer ofzo en Bill was mee, wat hij eerst niet wilde. Toen vloog het veld in de fik, een klein stukje maar en Bill begon heel hard te gillen en te rennen :'D

    Alleen z'n moeder kwam hem al na 5 min. ophalen

    1 decennium geleden
  • BouAlysia

    Bill rookt wel gewoon hoor:8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen