Ik wil, dat iemand me ooit knap noemt en het meent!
Ik wil dat iemand van me houdt, zonder op te geven.
Ik wil iemand die er altijd voor me is, zonder me te laten gaan.
Ik wil dat iemand met andere ogen naar mij kijkt. Door de ogen van volmaaktheid.
Ik wil dat iemand me vast houdt zonder los te laten.
Ik wil vrienden zijn, langer dan één jaar.
Ik wil iemand vertrouwen, zonder dat ze mijn vertrouwen breken.
Ik wil mensen om me heen, waarbij ik me veilig voel. Zonder dat kwijt te raken.
Ik wil mensen om me heen, bij wie ik mezelf kan zijn. En niet iemand anders hoef te zijn.
Ik wil iemand die me accepteert zoals ik ben. Die niet zegt dat ik raar ben, of niet past bij zijn of haar soort vriendschap.
Ik wil vriendschap voelen, diep voelen, alsof diegene echt om je geeft. En het gevoel zelf terug geven.

Is dat soms teveel gevraagd? Is dit hoe leven in elkaar zit? Om je misselijk makend te laten voelen, als je je niet zo voelt als je wilt. Dat je elke dag pijn moet lijden, door die vreselijke woorden die je van binnen raken? Door de blikken die je hart breken. Door die roddels, die elke dag weer verkondigd worden?
Wat doe ik verkeerd, dat mensen mij niet mogen. En dat ook duidelijk laten merken. Ben ik te luidruchtig, te druk? Ben ik niet goed genoeg, ben ik niet perfect?
Ik ben ook maar een mens, die graag liefde zou willen voelen van zijn medemensen. Ik ben ook maar een mens, die niet perfect kan zijn.
Waarom is het dan zo moeilijk om goede vriendschap te vinden, die langer duurt dan één jaar. Waarom laat iedereen mij vallen, als ik het moeilijk heb. Als ik me even anders gedraag, betekend dat dat ik niet goed genoeg meer ben?
Waarom snap ik zo weinig van leven, en is het zo gemeen. Het breekt mijn hart.
Het enige wat ik wil is een klein beetje eerlijkheid. Een klein beetje maar, waarin mensen elkaar vertellen hoe ze zich werkelijk voelen.
Ben ik echt zo misselijkmakend als ik eruit zie? Ben ik echt dat vreselijke persoon?
Kan je alsjeblieft niet voor één keer eerlijk zijn, en vertellen wat je werkelijk voor mij voelt?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen