Foto bij 002.

Mabel Johanson

Ofcourse wist ik wel wie ze waren.Ik ben zelfs bij 1 van de x-factor live shows geweest! Maar dat ga ik ze natuurlijk niet vertellen!Dus ging ik vrolijk door.'Mmm i don't know, your names....I've heard from them before...'. Liam bestudeerde me goed.Hij dacht zeker dat ik gek was ofso.'Are you serious that you don't know us?'. Zayn was af en toe zo'n schatje he! Hij bleef maar hints geven. Ik kon me niet langer inhouden en moest keihard lachen.Ze keken mij allebei bedenkelijk aan. Terwijl ik aan het lachen was zei ik:'I'm sorry guys, ofcourse I know that your from One Direction'. Ze keken elkaar aan en ik zag dat ze iets van plan waren. Ze kwamen op mij afgerend en Zayn pakte me bij mijn benen en Liam pakte mij bij mijn schouders. Ik hoorde nog net: '1,2,3 go!'Voordat ze mij in het water gooiden. Toen ik eenmaal weer op het strand stond rende ik op Liam af en gaf hem een knuffel. Daardoor werd hij ook helemaal nat. Zayn was Liam keihard aan het uitlachen. 'Haha, you look like a idiot Liam!'. Dat had Zayn beter niet kunnen zeggen en dat had hij ook door. Zayn rende al weg en Liam deed alsof hij achter hem aan ging rennen maar dat deed hij niet.Op een gegeven moment was Zayn uit het zicht verdwenen.Liam draaide zich naar mij om. 'You haven't told us your name yet'. Ik bloosde en zei:'I know,guess who I am. Ik zette een lief glimlachje op.'You've got to be kidding me'.Terwijl Liam dat zei trok hij één wenkbrauw omhoog.

Liam Payne

Hoe moest ik nou ooit haar naam raden? Ik ben zowiezo slecht in raden... 'I don't want to guess your name, so please tell me?'. Ik kijk haar aan met een pruillipje. 'Well okay then, My name is Mabel'. Wow die naam past echt bij haar. 'A beautiful girl with a beautiful name'. Ze moest blozen en daardoor moest ik ook blozen. Opeens kreeg ik een prik in mijn zij. ' You thought I would just run away for nothing hah?! You idiot'. Zayn keek me uitdagend aan. Hij rende weer weg en ik rende nu wel helemaal achter hem aan. Ik weet dat Zayn niet van water houdt dus toen ik hem uiteindelijk na acht minuten te pakken had gooide ik hem samen met Mabel in het water. Er kwam een keiharde NOOOOOOO uit Zayn's mond en plons daar lag die dan. Mabel en ik liepen voor de zekerheid weg het bos in wat aan het privé strandje lag, voor het geval dat Zayn achter ons aan kwam.

Reageer (3)

  • Deliamy

    Ooeeh..
    Haha! Zayn en Liam!
    Echt gestoord zijn hun, haha.

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Ik schrok toen Zayn:''NOOOOO'' zei. Mij nooit meer zo hard laten schrikken.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Whihi, ze zijn alleen samen. :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen