Foto bij XVI. Fear (part 2)

een lange inleiding deze keer
als eerste wil ik sorry zeggen voor het lange niet-posten. Ik kom weer eens uit een drukke en stressvolle periode.
Als tweede: Wil je meer weten over de wolven en hun verraad den heb je het nog niet gelezen, [url=(http://sta jtic.desktopnexus.com/thumbnails/138847-bigthumbnail.jpg)]hier[/url] is de link.
Dan nog een vraagje. Zouden jullie [url=(http://static.desktopnexus.com/thumbnails/138847-bigthumbnail.jpg)]hier[/url] ook naar willen kijken. Vragen zal ik zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. @devilwings: je uitleg komt eraan.
En dan eindelijk ben ik bijna uitgepraat: ik ben nieuwsgierig naar jullie favoriete karakter en waarom. Zouden jullie de [url=(http://www.quizlet.nl/polls/21300/welke-personage-van-elven-princess-is-je-favoriet-/(]poll[/url] willen invullen?
enjoy dit hoofdstuk! Dank je voor je geduld :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ImmaBeAPenguin

    wolven?

    1 decennium geleden
  • TheseWords

    Ik ben vandaag aan jouw verhaal begonnen en móést hem gewoon tot het eind lezen, het is gewoon geweldig!
    Ga alsjeblieft snel verder, want ik ben volgens mij nu al verslaafd aan je verhaal.

    Trouwens, ik neem geen abo -want mijn hotmaildoet raar bij Quizletmails-, maar bladwijzer krijg je zeker. (en kudo (H))

    1 decennium geleden
  • Mugiwara

    En toen was ik al klaar met lezen xd. Oooh wat ben ik blij dat ik jouw story ben gaan lezen, hij is echt superawesome! <3
    Ik neem zeker een abo! ;D

    1 decennium geleden
  • Catmint

    nog een hoofdstukje erbij en nog een paar te gaan

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Snel veder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen