Foto bij Thirty-Four

*Harry Styles

Vanachter in de club, op een sofa, zat ik met Mell.
Tot mijn grote opluchting had ze vandaag een paar nieuwe gespreksonderwerpen geleerd, waardoor ze al een stuk minder saai was.
Wat ik al snel had uitgevonden, was dat ze niet de snuggerste was.
Een concreet voorbeeld kon ik niet echt geven, of toch? Ze wist niet wat concreet betekende.
Telkens als ik een te groot woord gebruikte knikte ze met open mond alsof ze probeerde uit te knobbelen wat ik bedoelde. Maar wie maalde daar nu om? Ze had een mooie kont, dus...
Het was kwart na 9. We hadden met de rest hier afgesproken rond negenen, dus konden ze hier elk moment zijn.
Om eerlijk te zijn was ik een klein beetje bang voor Zoey's reactie. Waarom? Ze had me gevraagd om met Trevor iets te gaan doen en halverwege smeer ik 'm met Mell. Nee, dat zou ze fantastisch vinden. <-Sarcastisch.
Eigenlijk kon ze niet klagen. Ze wou toch dat Trevor "one of the guys" werd? Misschien had ik er niet veel bij geholpen, maar was hij dat wel geworden. Oké, wie loog ik voor? Liam, Zayn, Louis en Niall konden hem net zo min uitstaan als ik.
Niall, Louis en Zayn wilden plezier maken en vonden hem waarschijnlijk maar saai.
Liam's blik toen hij die opmerking over Zoey maakte had genoeg gezegd.
Zijn nichtjes waren heilig voor hem en hij kon het dus vast niet waarderen als een of andere onbekende openhartig begon te praten over zijn jongste nichtje's kont.
De voordeur ging open en Zayn kwam als eerste binnen. 'VAS HAPPENIN?'
Iedereen keek zoals gewoonlijk op en al grinnikend stond ik recht.
'VAS HAPPENIN, ZAYN?' riep ik. 'HAZZA!' kreeg ik als antwoord.
De rest kwam ook binnen en ik schrok toen ik Zoey zag.
Ze had een kort, zwart kleed aan dat haar geweldig stond en ze droeg make-up. Nu ik erover dacht was dit de eerste keer dat ik haar opgemaakt zag.
Ze... zag er fantastisch uit. Met open mond staarde ik naar haar ogen en kon ik het niet helpen dat mijn blik afdwaalde naar haar lichaam.
Met een grijns bracht ze haar wijs- en middenvinger naar mijn kin en duwde mijn mond toe.
'Dat is onbeleefd.' glimlachte ze.
'Wauw!' grijnsde ik. 'Je ziet er schitterend uit.'
Ze haalde haar schouders op. 'Ik verveelde me.' We keken elkaar even zwijgend aan tot ik plotseling opmerkte dat Mell naast me stond.

Kudootjes? In het volgende hoofdstuk laat ik Mell en Zoey ruzien... (flower)

Reageer (1)

  • SuperTaartje

    Je schrijft echt super goed!

    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen