Foto bij Chapter thirty-three. -Zayn.

Lieve abo's
Ik heb op donderdag btw, vaak te weinig tijd omdat ik dan moet trainen, gisteren was ik dood moe. Dit weekend carnavallen. Vanavond begint voor mij de carnaval al. Dus verwacht niet te veel hoofdstukjes.
Ik probeer er wel wat klaar te zetten, zodat ik kan activeren, maar ik weet niet of dat gaat lukken. :(

Hoe kon Liam dit doen? Hij durfde wel zeg, ruzie zoeken met zijn zwangere vriendin. Amber had Liam net gebeld, maar kreeg zijn voicemail. Ze was weer in tranen. Hij was nu al een paar dagen weg. In mijn gedachten verzonken liep ik naar de badkamer. Binnen enkele minuten stroomde het warme water over mijn lichaam. Ik kon er niet tegen. Amber verdiende zoveel beter. Liam was veranderd, hij was nu minder volwassen, dat gebeurde altijd met hem als er zoiets gebeurde. Alleen feesten en drinken stonden op zijn to-do-list. Ik krijg alleen dronken smsjes over feestjes, maar dat weet Amber niet. Amber hoeft niet te weten waar Liam mee bezig was. Al was het alleen al om haar te beschermen. Ik kleedde me aan en liep naar beneden waar ik Amber zag, huilend. Ik ging bij haar zitten en sloeg mijn arm om haar heen. ‘Hij is nog niet terug he?’ vroeg ik. Ze schudde haar hoofd, waardoor haar lange haren heen en weer schudden. De deurbel ging en ze vloog overeind. ‘Ik doe wel open.’ En ik liep naar de deur. En daar stond hij, Liam, hij rende meteen naar binnen en pakte Amber vast. Ze moesten even alleen zijn.


Wat zou er gaan gebeuren??

Reageer (1)

  • MissCurly

    JAAAAAA HIJ IS TERUG :D:D:D:D
    Please laat het goedkomen (:
    Veel plezier met carnaval vieren! ;D
    haha hier begint het altijd al op donderdag ;p
    Is wel altijd erg gezellig moet ik zeggen,
    maar dat ligt vooral aan mijn vrienden geloof ik
    haha
    Veel plezier!
    xxxxx
    Snel verder <3
    Ik moet weten wat er nu gebeurd!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen