Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 23

Roze Shelly Blauw Lucas

Shelly opstaan Lucas is hier al over een Half uur op je op te halen voor voetbal roep haar moeder van beneden. Oh nee hé weer verslapen dacht ze. Ze had weer eens gedroomd over Lucas en haar . Zucht ze moest hem nu echt eens uit haar hoofd gaan zetten want hij werd toch niet verliefd op haar. Als ze beneden komt zie ze dat ze nog maar 10 minuten heeft. Snel eet ze haar ontbijt op dat al klaar stond in de keuken. Nog 2 minuten dan zie ze Lucas weer van het idee alleen al gaat haar hart te keer. ja hoor daar gaat de bel al Snel rent ze naar de deur als ze open doet zie ze Lucas en Danny staan . Hey Lucas en Danny jij ook mee met Lucas moeder vandaag normaal rijd je vader toch ? Ja Klopt maar hij is op zaken reis zei Danny. Oh dat ik toe vallig mijn vader ook zegt ze . Ja toevallig ja hoort ze Lucas lichtelijk geiriteerd zeggen. Komen jullie nog hoort ze Lucas's moeder zeggen. Ja we komen al zegt ze terwijl ze samen met Lucas en Danny naar de auto rent.Hij werd echt geiriteerd door Danny die weer eens met Shelly aan het flirten was. We zijn er zegt hij 10 minuten later. Oh Jeeuh we zijn er zegt Shelly die na hem uit stap Ik zie je jullie straks nog we zegt Shelly voor ze het Meisje kleedlokaal in loopt. Hij had door Danny nog niet eens de kans gekregen om iets tegen haar te zeggen laat staan dat hij haar kon vertellen dat ze er weer eens geweldig uit zag. in de kleedkamer kijk hij maar Danny hij is super gespierd als Danny Shelly verkering vraag Dan weet hij zeker dat ze ja zegt vooral omdat hij bij Danny wel een Garnaal leek maakte hij zeker geen kans bij haar vooral met zo Concurent als Danny. Hey Lucas je heb vanmorgen nog niks tegen Shelly gezegt Hoort hij Danny zeggen. Ja ik ga haar maar uit mij hoofd zetten zegt hij. Ben je gek Je bent toch verliefd op haar en Je hebt morgen een Date met haar zegt Danny. Date helemaal niet we gaan gewoon samen iets doen als of Shelly ooit als meer dan Een vriend zal zie zegt hij tewijl hij de kleedkamer uit loopt. Wat Denkt die Danny wel Shelly is Gewoon zijn beste Vriendin en Shelly zal niet meer willen Wist hij en ze was verliefd op iemand dus waarom nog dromen. Toen hij langs het veld liep zag hij Shelly spelen hij wilden door lopen , maar toen zag hij dat Shelly naar hem Zwaaien. Ok hij kon zijn ogen weer niet van haar af houden en zo gezien Danny die achter hem komt staan ook niet. Hé zegt Danny zacht tegen hem je gaat toch niet echt je verliefdheid aan haar op geven. Nee dat zal ik nooit kunnen ik was vanmorgen gewoon Jaloers dat je al haar aandacht had zegt Hij Fluistert Terug word vervolg..

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    :3 Wauw, ik vind het een leuk verhaal! P:
    Ik ga morgen vanaf dit hoofdstuk verder lezen! :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen