Foto bij 003.

Liam Payne

Autch! Ik draaide me om en zag dat Mabel aan het stuntelen was met haar vestje dat aan een tak bleef haken. 'Let me help you'. En ik liep naar haar toe en haalde haar vestje van de tak af.'Thanks Liam'. 'You're welcome honey'. En ik keek haar liefdevol aan. Ik wou me net om draaien toen haar hand mijn pols vastpakte en me daardoor tegenhield. Ik keek haar vragend aan. 'Why are you pulling me back?'. 'Because I want you to know that I wanna walk beside you'. Haar hand gleed van mijn pols naar mijn hand en pakte die beet. Normaal had ik automatisch mijn hand weggetrokken, maar iets in mij hield dat tegen.Zo liepen we een tijdje door tot we bij een mooie open plek kwamen. Maar net toen we onze fantasie loslieten op de wolken gebeurde er iets onverwachts...

Zayn Malik

Ze dachten toch niet echt dat ik hun niet het bos in zag lopen hea?! Ik krabbelde overeind en glibberend in het zand liep ik ze achterna. Net toen ze hand in hand liepen kwam mijn aanval. Ik rende op ze af en knalde tegen ze aan zodat ze allebei om de grond vielen, maar precies zo dat ik bleef staan. Ik stapte over ze heen en keek naar beneden. Liam keek wat omhoog en zei: 'Dude, if you do something like that again, then I have to kill you'. Ik ging met mijn voet op zijn rug 'staan' en riep een overwinningskreet.Opeens werd ik naar achteren getrokken. Het meisje, waar ik nog steeds de naam niet van wist, was geruisloos achter me gekropen en trok me nu naar achteren. 'So and what are you trying to do now macho-boy?'. Ik probeerde me om te draaien maar mann wat was zij sterk! 'Can you please let me go?'. Ik liet expres mijn hoofd wat naar beneden hangen. Aan mijn armen voelde ik dat haar greep verslapte. Ik trok mijn armen terug en draaide me gelijk om. Maar daar stond ze niet. 'I'm overhere'. Samen met Liam stond ze in de verte vrolijk te zwaaien.

Reageer (3)

  • Magicallirry

    arme zayn ! <3 hihi

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wel zielig voor Zayn.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Jammer Zaynie, Liam heeft haar al. Ik ben nog vrij dus.. *hinthint*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen