Foto bij All those secrets _14_

Sorry voor Jobros Scandal (die dat het lezen) maar ik heb echt geen inspi voor die. En deze laatste dagen heb ik niet zo veel zin om te schrijven. Misschien is het omdat de eerste schooldag bijna achter de deur staat. (Ik zie me al de deur open doen en dat de eerste schooldag : Helloooow zegt xD)

*Sandra pov*
Je zit rustig een boek te lezen. Niet dat die je veel intereseert maar je hebt toch niets anders te doen. Internet ligt plat. Plost vliegt er een kussen tegen je boek. Je doet hem dicht en kijkt op. Plaf. 1 in je gezicht.
"Hahaha!"
Je kijkt je zus boos aan. Ze laat er weer 1 in de lucht zweven. Ze gooit hem naar je. Je ontwijkt hem maar krijgt de tweede wel tegen je hoofd.
"Klein kind."
"Ik moet me toch wel bezighouden."lacht ze en laat nu alle kussen zweven.
"Hoe zou het met Lies zijn?"vraag je snel voor ze ze allemaal op jou laat vallen.
"Wat bedoel je? Goed zeker?"
"Maar hoe goed?"
"Ik volg je dus echt niet."
"Laten we het.. eens gaan checken!"
"Bedoel je naar Kevins huis gaan."
"Jaa!"
De kussens vallen op de grond. Een grijns verschijnt op haar gezicht. "Jaaah."
"We teleporteren. Dat gaat sneller."
"Maar weet je waar ze wonen?"
"Heb hun adres gevonden in Lies kamer."
"Wat deed je in Lies kamer?"
"Tante wou dat ik haar was in haar kamer bracht en het lag op de grond."zeg je en trekt een onschuldig gezicht.
"Lies heeft slechte invloed op ons."
Je lacht en doet je schoenen aan. Anna volgt je naar buiten.
"Weet je nog hoe het gaat?"
"Jaja. Moet niet zo moeilijk zijn. En ik heb de spreuk opgezocht."
Je gaat zitten en zet je handen zoals Lies eens had gedaan. Anna houdt je stevig vast. Jullie worden in de tunnel gezogen wanneer je de spreuk met het adres had gezegd. Jullie landen in een opblaasbare zwembad.
"Gelukkig is hij leeg."mompelt je zus terwijl ze eruit probeert te klimmen. Je lacht als ze terug naar beneden glijdt.
"Waarom laat je jezelf gewoon niet zweven?"vraag je terwijl al een meter van de grond bent. Ze mompelt wat boos. Jullie gaan naar het eerste raam van de eerste verdieping. Je spiekt naar binnen. De kamer zit vol met boeken en er ligt iemand op het bed.
"Heb je haar gevonden?"
"Wacht, ik kan niet zien wie het is."mompel je en drukt je neus tegen de ruit.
Opeens staat die op en gaat naar zijn bureau. Het is Nick. Je gaat snel weg voor hij je opmerkt.
"Nope."
Jullie gaan naar het volgende raam.

*Lies pov*
Kevin tijpt vlug wat je allemaal had uitgelegd. Misschien had je weer eens te snel gesproken. Maar hij had niet gezegd dat je moest stoppen, dus ja.. Je kijkt even zijn kamer rond. Een typische jongenskamer. Blauw, posters, boeken, miniatuur auto'tjes van zijn kindertijd... Anna?! Je valt van het bed.
"Lies? Gaat het?"
"Ja.."mompel je en klimt er terug op zonder van het raam weg te kijken. Je ziet nu alleen de hemel en wat bomen van de tuin. Maar dan verschijnen je 2 nichtjes. Je kijkt ze met grote ogen aan. Ze lachen en zwaaien vrolijk naar je. Je doet teken dat ze weg moeten gaan.
"Eu.. Gaat het?"vraagt Kevin die zich net had omgedraaid. Je zat grote bewegingen te maken met je armen.
"een vlieg.. "zeg je en grijnst.
"Ok.." Hij kijkt even naar het raam en draait zich weer naar zijn scherm. Je kijkt terug. Ze komen weer te voorschijn.

Reageer (3)

  • coloredwords

    Ik vermoord vleigen gewoon (A)
    Snél Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha, Lies schrikt zich rot xD

    Ik heb je wat inspi gegeven voor JBScandal (puh)

    Gewoon schrijven, en denken dat er GEEN school is xD
    SNEL VERDER PLEAZZZ x3 *ZitOpHaarKnien* _O__O__O__O_

    Nog 1 van deze en 2 van JB scandal xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen