Foto bij 009

Louis Tomlinson


Het is haar, denk ik bij mezelf. Ik weet het zeker. Ik kijk van uit mijn oog hoeken naar het rood harige meisje naast me. 'Weet je nog wat de andere wouden?' Vraag ik aan haar en kijk haar aan. Ze wordt rood en schudt langzaam haar hoofd. Ik begin te lachen waar door Megan ook in de lach schiet. We zijn bijna aan de beurt en besluiten iedereen een Happy Meal te geven. Ik pak mijn mobiel er bij en open whatsapp. Ik whatsapp wat naar Redhead, Vanavond weer op MSN? x Jaks. Ik verstuur de whatsapp en hoor een geluidje naast me op komen. Megan pakt haar mobiel uit haar zak en begint te glimlachen. Ze begint wat te typen op haar mobiel en stopt hem na een tijdje weer weg. Ik voel mijn mobiel trillen en pak hem uit mijn zak. Sure babe ((: x Redhead. Ik begin te glimlachen en stop mijn mobiel weg. We bestellen zeven Happy Meal's en wat milkshakes. We lopen terug met twee dienbladen vol Happy Meal's we zetten ze neer op de tafel en iedereen kijkt ons verbaast aan. 'Waar is mijn Big Mac!' Harry kijkt verbaast naar alle Happy Meal's, 'We zijn zeg maar vergeten wat jullie wouden..' Megan en ik trekken een pruil lipje. 'Maar als jullie ze niet willen eten ik en Lou het wel op.' Megan pakt een dienblad weer op die Harry snel uit haar handen trekt. 'Ik wil mijn speeltje!' Zegt Harry kinderachtig en ik plof neer op een stoel en Megan neemt tegen over me plaats tussen Harry en Tamara in. Niall en Tamara pakken hun speeltjes uit de doos en zien dat het een Pokemon poppetje is, Tamara maakt een soort van oerkreet net zoals Niall. We beginnen allemaal te eten. Harry zit op mijn rug terwijl we de stad door lopen. Ik hoor Liam nog achter me zeggen 'Megan niet doen!' Als ik plotseling een extra zwaar gewicht op me voel, ik val om en Harry en Megan liggen boven op me. Harry begint te lachen en al snel begin ik mee te doen. Als iedereen uitgelachen is staan we op en lopen richting de auto. Als we bij de auto zijn aangekomen klik ik de auto open en trek Megan weer mee voor in met Harry.

--
Eerste Louis POV! Ik vindt hem niet zo leuk maar ja. ;pp

Reageer (1)

  • Jialler

    een oerkreet? serieus? fack jou. wij zijn definitief geen vrienden meer.
    maak het goed met een zoenscene tussen niall en mij.
    groetjes oerkreet girl

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen