Foto bij 005.

SWEETY'S het zou leuk zijn als jullie ook reacties plaatsen want nu weet ik niet wat jullie ervan vinden ):

Have fun =)

Liam Payne

Het was gewoon echt zo! Het voelt alsof ik haar al maanden ken. Toen ze zei dat ze dat ook zo voelde kon ik het niet laten. Ik boog voorover en drukte mijn lippen op de hare. Zij drukte passievol haar lippen ook op die van mij. Na een tijdje leunde ik rustig naar achteren en haalde mijn lippen van die van haar af. Ze deed haar ,supermooie, ogen open en glimlachte een beetje verlegen. 'I liked that'. En er kwam weer een glimlach op haar gezicht. 'You look adorable now'. En ik keek haar verliefd aan.'Ahum' hoorden we opeens allebei in onze oren. We keken op en daar stond Zayn weer met een grijns van hier tot tokio.'Seriously Zayn now I have to kill you!

Zayn Malik
Ik wist het gewoon die twee waren verliefd! En ik kon het gewoon niet laten om hun momentje te verstoren. Liam stond op en kwam heel dichtbij me staan. Hij fronste met zijn wenkbrauwen.'So mister Malik'. Toen kwam Mabel naast hem staan.'Now we have to kill you'. En nu was het Mabel's beurt om mij achterna te rennen. Ik rende maar weer het bos in, want dat gebied kende ik als mijn broekzak. Ik klom behendig in mijn zelfgemaakte boomhut en keek naar beneden. Mabel keek verward om haar heen en liep weer rustig terug naar het strand, naar Liam, toen ze mij nergens meer zag. Toen ik even rondkeek in mijn boomhut zag ik dat ik niet alleen was. Er zat een klein eekhoorntje mij aan te kijken. Het keek nogal bang dus ik bleef rustig zitten. Normaal was ik al gillend weggerend want ik houd echt niet van dieren maar dit eekhoorntje deed wat met me. Op de een of andere manier was ik ook nog zo dom om er tegen te gaan praten. 'Hello there, who are you?'. Het diertje hield zijn kopje schuin en keek me verbaasd aan. Ik kon hier nog wel uren naar dat diertje blijven kijken todat ik mijn naam ergens hoorde. Ineens verscheen Liam's hoofd door de ingang van mijn boomhut.'There you are!''Mabel and I were on are way back, when I realized that you were still here'. 'O okay well then I'll go with you guys back'.

Reageer (3)

  • Magicallirry

    Muwhhaha Zayn heeft een boomhut en een eekhoorn vriend... stoeerrr

    1 decennium geleden
  • Valverde

    @GOTTABELOU whaha, genius!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    WHAHA. Zayn moet iets met dat eekhoorntje krijgen en Mabel met Liam! Oke grapje.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen