Foto bij 006.

Lief dat je dit leest!
Nog liever zou zijn als je een reactie plaatst.
Wat ik ben er benieuwd wat je van het verhaal vindt.
xx

Liam Payne

Toen ik Zayn eindelijk had gevonden in zijn boomhut, liepen we met z'n drieën terug liepen naar het normale strand.'Liam?'.Door de manier hoe haar hongingzoete stem mijn naam zei kreeg ik elke keer weer vlinders in mijn buik. 'Yes misses Johanson?'. Ze grinnikte even:'Would you like it if...''If what?''If we would go on a date?'. Verbaasd keek ik opzij, maar vol overtuiging zei ik:'Yes ofcourse I would like that!'. We liepen richting de villa van de jongens en ik terwijl we aan het kletsen waren. 'Do you like to meet the others?' vroeg ik haar. Ik bestudeerde haar even om haar reactie te peilen. Haar mondhoeken krulden omhoog en er kwam een brede grijns op haar gezicht. Haar hoofd draaide mijn kant op en ik zag de twinkeling in haar ogen.'That you dare to ask that!Ofcourse, I would love to!'. Al lachend gooide ik mijn arm om haar heen en pakte met mijn hand haar schouder vast.'Soooooooo I feel like a third wheel overhere!'. We hadden helemaal geen aandacht aan Zayn meer besteed...'Sorry Zayn, I was talking to a wonderful girl so I lost my concentration for you'. Hij kwam voor ons lopen en liep achteruit zodat hij ons aan kon kijken. 'Sure, like I'm not interesting, well I now my place'. En hij ging weer achter ons lopen.Binnenkort ga ik wel even met hem gamen om hem weer wat aandacht te geven. Want dat was precies wat Zayn nodig had, aandacht. Daarom was hij ook zo ijdel. Toen we de hoek om gingen en je onze villa kon zien hoorde ik een binnenmonds gilletje naast me. Toen ik naar Mabel keek zag ik dat ze zichzelf bijna niet meer kon inhouden. 'Do you like it?'vroeg ik nonchalant. 'Yes I do! And who's that overthere?'. Ze wees naar een figuur dat buiten in een ligstoel zat. 'I think that's Louis, because I see a carrot on his shirt'. Louis had laatst een t-shirt gekocht met een wortel erop, vond ie leuk. Mijn hand die nog steeds haar schouder vast had liet ik los. Gelijk sprinte Mabel om zich voor te stellen aan Louis. Ik zag dat Louis boven de rand van zijn zonnebril keek om te kijken wie er aan kwam stormen. Ik zag dat Mabel Louis een knuffel gaf terwijl Louis nog verbaasd stond te kijken naar deze verschijning. 'Euhm.. hello?'. Ondertussen was ik al bij ze komen staan. 'Louis this is Mabel, Mabel as you know this is Louis'. Een hoge hii kwam uit Mabel's mond. Gek kind was het soms ook, maar ze was wel van mij. Althans... not yet. Maar dat komt allemaal nog wel.

Reageer (3)

  • Magicallirry

    supaah,
    omg ik wil ook een wortel shirt..

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wiehh, me like this chapter!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    YEAH. Ze gaan op een date :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen