Foto bij Epilogue -

Parachutes, Lucciola, Vivace, Moustacheee en Paramouse.

Jullie 5 wil ik erg graag bedanken. Jullie zijn de enigsten die deze story tot het eind hebben gevolgd, en het was altijd een genot om jullie enthousiaste reacties te lezen. Zonder jullie zou dit hoofdstuk er niet geweest zijn.
Bedankt voor het lezen, bedankt voor de lieve reacties, bedankt voor alles.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • ThinkingFox

    mooie story!

    1 decennium geleden
  • aquafresh

    je verhaal was geweldig, awesome, nice en alle andere woorden die zeggen hoe leuk je verhaal is.

    1 decennium geleden
  • Sidyana

    snik. Ja, ik ben een late lezer van je story, maar ik heb het gelezen en maar één keer gestopt om te slapen. Het was echt heel mooi, bedankt voor je reactie op mijn topic.
    (H) it

    1 decennium geleden
  • WeCaptureIt

    Dit was echt een enorm mooie story, ik heb hier echt geen woorden voor.
    Je schrijft geweldig goed, je hebt prachtige ideeën ...
    Jij gaat het ooit nog maken als schrijfster. Dat weet ik zeker. En ik zal al je boeken lezen, zonder maar 1 keer te twijfelen.

    <3<3<3<3

    1 decennium geleden
  • supperwomen

    Wauw! Zo mooi geschreven! Ik vind het echt jammer dat hij is afgelopen! Maar echt een geweldig mooi einde!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen