Foto bij 007.

Louis Tomlinson

Harry en ik waren al een tijdje terug van de kermis. Hij was zich even aan het douchen. Ik zat lekker aan de rand van ons zwembad op een ligstoel wat te zonnebaden toen er ineens een meisje kwam aangerend. Ik sprong zowat van mijn stoel af en het meisje omhelsde me meteen.'Euhm.. hello?'. Liam en Zayn kwamen al aangelopen. Liam stelde het meisje voor. Ze heette Mabel Johanson. Die achternaam ken ik ergens van... Liam nam Mabel mee naar binnen om haar een rondleiding te geven. Zayn kwam naar me toe en zei: 'They've kissed'.'O well then I understand why he braught her here already!'.'Together they're evil, I mean if you make a joke about them they are chasing after you and stuff like that'.'Zayn,my mate you're just over reacting'. Een vriendelijke stomp volgde na mijn reactie.

Niall Horan

Van Louis kreeg ik een sms dat hij en Harry terug waren. Eigenlijk wou ik niet weg uit deze eet-hemel maar het was ook al weer laat. Ik pakte een kartonnen tas waarvan ze er genoeg onder de tafel hebben. Graaide al het eten wat nog op tafel lag en stopte het in de tas. Vrolijk betaalde ik en liep ik naar buiten. Uiteindelijk toen ik bij onze villa was aangekomen stond er een meisje op de oprit met Liam. 'Hii there'. Blijkbaar vond het meisje het erg leuk dat ik dat zei want ze zette het op een sprinten en vloog me om mijn nek. 'Well hello, who are you?'. Liam kwam al grijnzend aanlopen. 'This girl overhere is Mabel, I met her today and she is just awesome'. 'Well you could have saved my life by saying that she was coming'. Voorzichtig liet het meisje me los en keek me vrolijk aan. Door de twinkeling in haar ogen moest ik lachen. 'What's in there?'. Mabel maakte al bijna aanstalten om er in te kijken maar ik trok de tas gauw weg. 'IT'S MINE' schreeuwde ik.'Nobody touches MY food!'. Liam stond maar wat te grinniken van dit voorval. Ik liep een beetje geirriteerd naar binnen.

Reageer (4)

  • Magicallirry

    Hahha Niallerr <3

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    Hahaha! Niall en food..
    Slechte match! Of misschien toch een goede..

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Hahaha, Niall weer met zijn food. xd.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    WHAHAHA love the Niall pov. :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen