Foto bij [16] Anything that's worth having is sure enough worth fighting for.... part 5!

Heey mensen, omdat ik het had beloofd hier nog een stukje James en Harry...

Veel leesplezier

Ps. Lois is dus de Zuster van het ziekenhuis en niet Louis hea :D:D Ja ik weet het ik ben heel slim, bijna dezelfde naam te kiezen maar toen ik het doorhad was het al telaat xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • zialling

    I dunno what james und harry their couple name is so I'm just going to call you guys Jarry.
    'cuz I like that (:

    jarry all the way, yeah all the way (:

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    OMG ik heb een foutje gevonden, dit klinkt waarschijnlijk heeeel raar maar ik zit nu door de kamer te dansen dat ik een fout heb ontdektxD haha, jep I'm wierd..
    Maar het is lachen en niet laggen... En ik zeg het elke keer weer bij mensen, wanneer ik een fout opmerk ben je echt goed bezig! Het klinkt heel raar, maar het is zo! Wanneer ik fouten opmerk is het goed genoeg om op te vallen dat er een fout in staat(A) jaaah logica van mij:)
    en nu ga ik weer rustig zitten om verder te lezen;)

    1 decennium geleden
  • fluweel

    hahahahha, I love happy people! Sorry, het is gewoon zo grappig wanneer slechts één iemand de slappe lach krijgt terwijl de rest maar op staat te kijken! xd
    Wat en top verhaal, ik meen het! (H)

    1 decennium geleden
  • StevieRae

    hahahaha omg james is crazy!love that!en hij moest alleen maar harder lachen toen ie het gezicht van lois zag!whaha I LOVE CRAZY PEOPLE!!(H)(H)(H)(K)

    XX

    1 decennium geleden
  • supperwomen

    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen