Foto bij 008.

Mabel Johanson

O menn, dit was echt erg. Ik kon me niet eens normaal gedragen in de buurt van hun! Ze hadden me allemaal raar aangekeken nadat ik ze had losgelaten uit mijn omhelsing. Liam stond steeds te grinneken, Niall vondt dat niet erg leuk volgens mij... Toen we allemaal binnen in hun geweldige huis zaten, en Louis en Niall eten gingen halen, kwam Harry naar beneden. Een beetje vermoeid krabde hij op zijn hoofd. Maar dat zag er best wel sexy uit! Shit hee, ik moest niet ook nog verliefd op Harry worden! Toen hij doorhad dat er een onbekend meisje aan de eettafel zat veranderde zijn vermoeide blik in een grijns. 'Well hello there, who is this?'. Hij pakte mijn hand trok me van de stoel en liet me een rondje draaien. Toen hij me losliet omdat Liam er tussen kwam, zei ik:'I'm Mabel, I've met Liam and Zayn earlier this morning'. Harry fronste met zijn wenkbrauwen naar Liam die nu zijn arm om mijn schouders had geslagen. 'Well check this out' hoorden we ineens uit de deuropening. Het was Niall die met een tas eten aankwam lopen. ''We've got a dutch meal for all of us'. 'We don't know if it tastes good, but it smells DELICIOUS'. Zayn dook gelijk in de tassen met eten om te kijken hoe het eruit ziet.'What the hell is this?'. Hij pakte een bak met groene prut en een of andere worst.'They call it "boerenkool" in Holland'. Louis kwam binnengelopen met een folder van het restaurant waar alle informatie over het eten stond.'They normally eat it in the winter'. 'O and we brought some "erwtensoep" too'.'"erwtensoep"? What's that?'. Harry keek geinteresseerd in de bak waar een dikke vloeibare prut in zat. Het was grappig om dit aan te zien, want mijn oma komt uit Nederland en daardoor weet ik allang wat het is. 'Guys, it all taste delicious, my grandmother is Dutch so I've eaten it when I was there on my vacation'. 'You didn't tell me that'. Liam kijkt me argwanend aan. 'I would have told you later but now you know it already'.'Yeah ofcourse' en hij rolde met zijn ogen. Ondertussen hoorde ik een 'awesome' uit Zayn's kant. Hij had de bak met boerenkool al aangebroken en zat al lekker te eten. Toen Niall dit zag vloog hij over de tafel om Zayn tegen te houden. Zayn keek relaxt op: 'Dude, if you want some just ask me instead of atacking me'.'o yeah sorry Zayn' en Niall krabbelde beschaamd weer terug.

Reageer (5)

  • Magicallirry

    yup harry is damn sexy.
    en boerenkool is zooo damn goooor (lol)
    hahah superr hoofdstukjee

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Awh, leuk geschreven dit!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Helemaal gelijk heb je mabel, Harry is verdomd sexy

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    snel verder please i'm begging you (huil)
    totally verslaafd aan dit verhaal verdeeeeeeeeeeeeeer
    <3
    PS ABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    1 decennium geleden
  • Involved

    Haha echt een supper leuke story! Heb net van 5 tot 8 gelezen (de eerste hoofdstukjes had ik al eerder gelezen :)) en ik ben nu totaaal verslaafd aan deze story? Dus Please ga snel weer veder, want anders red ik het niet! :D
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen