De herbouwing van Zweinstein

Harry stond samen met Ron en Hermelien voor het verwoeste Zeinstein.
'We moeten het terug op bouwen.'zei Harry.
'Wat ben je gek dat duurt uren Jaren.'zei Ron.
Hermelien keek Ron boos aan en wees naar Harry.
'Ma... Maar we kunnen het pro.. proberen met alle tovenaars.'
'Harry ik wil ook dat de school weer heropgeboud wordt ,maar er liggen te veel gewonden en doden we kunnen gewoon nog niet...'
'Nee Hermelien we verdwijnsellen ze naar een zieken huis voor tovenaars. Als ze weg zijn kunnen we met magie alles weer opbouwen .'
'Harry nee het moet wachten !'Riep Hermelien .
Harry ging op een groot stuk steen van het kasteel zitten dat een trol er met zijn knots had uitgeslagen .
'Ik wil dat dit allemaal zo snel mogelijk gedaan is .'zei Harry.
'Wij allemaal Harry maar wie zegt dat Zweinstein heropbouwen het allemaal laat stoppen .'
'Ik Hermelien ik zeg dat ,IK wil dat er voor volgend jaar weer kinderen kunnen rond lopen .'
'Harry we laten dat wel door specialisten doen.'
Harry liep naar de grote zaal ging vooraan op de plek van Perkamentus staan en riep :'Alle niet gewonden mensen tovenaars , Kobolten en huiselven kom mee naar buiten en help de school weer op te bouwen !
Mensen die niet kunnen toveren of te vermoeid zijn Help de gewonden . We blazen Zweinstein nieuw leven in . En snel kom mee.'
Een paar mensen stonden recht en gingen mee naar buiten sommige begonnen meteen met gewonden te verzorgen Hermelien hielp mee.
Harry stond met een paar tovenaars zweinstein te repareren .
Ron kwam naast hem staan.
'Dat heb je mooi gezegd Harry .'
'Dank je Ron kom je helpen ?'
'Nee ik blijf hier stom staan kijken tuurlijk doe ik mee.'
En ze begonnen met de heropbouw ...

Reageer (2)

  • Debbaut

    HA!leuk verhaal abo!!!!

    1 decennium geleden
  • Founder

    Haha, verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen