Foto bij 009.

Voor al mijn lieve lezertjes nog een hoofdstukje <3
Heb er nog genoeg om te activeren so don't worry =)
xx

Harry Styles

Eindelijk kon ik douchen nadat Louis en ik naar die vreselijke kermis waren geweest. Louis trok me de hele tijd in achtbanen terwijl hij weet dat ik daar niet tegen kan! Maargoed, toen ik trek kreeg sprong ik onder de douche vandaan trok mijn trainingsbroek aan en liep naar beneden. En toen zag ik haar daar zitten, een bloedmooi meisje met een bruin/oranje haarkleur. Ze draaide zich naar mij om, en toen... Mijn knieën werden helemaal zwak. Act cool Harry , act cool dacht ik bij mezelf. Nadat ze haarzelf had voorgesteld kwamen Niall en Louis aan met nederlands eten. 'Liam do you have a second?' ik vroeg het maar gewoon. 'Yeah sure'. We liepen samen ff naar de achtertuin.'What's up Haz?'. 'Where did you met Mabel?'. 'Well when I was talking to some fans Zayn dissapeard. I've searched him and I found him at our "private" beach.While I was talking to Zayn I felt something in my neck and when I turned I was looking in the most beautiful eyes. So that's how I met her, why did you wanna know?'. 'O I was wundering how, because you never take a girl home so fast!'. 'She's just the one Haz, I really like her'. Shit ik had nu echt een probleem, ik ben verliefd op Liams toekomstige vriendin.'I'm sure she likes you too man'. Het was heel pijnlijk om dat tegen hem te zeggen, maar ik wist het gewoon ik voelde die "spanning" tussen hun. 'Thanks Haz!' zei Liam opgewekt. Hij moest eens weten hoe erg hij mij hiermee de grond in boorde. 'I'm going back to eat something, are you coming with me Harry?'. 'You can go , i'm coming a bit later, I wanna walk for a while'. Liam keek me onderzoekend aan. 'Is there something I must know Harry? You know I feel that sort of things'. 'There is nothing Liam, trust me'. Hij keek me nog bedenkelijk aan maar liep uiteindelijk toch naar binnen. Gelukkig maar want als ik nu al moest vertellen wat ik voor Mabel voel...Liam heeft dat soort dingen inderdaad altijd gelijk door. Dus om nu al tegen hem te moeten liegen zou moeilijk zijn. Menn hoe zou ik hier ooit mee moeten dealen?!

Reageer (3)

  • Valverde

    Snel verder lezen!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Harry, you womanizer :3

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    aah wil weten wat er gaat gebeuren zo snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen