Nog 2 uur en ik mag weer naar huis, dat had de dokter tenminste gezegd. Niall kwam me met Yara en Louis op halen. Op dat moment komen ze mijn kamer binnen stormen. “Sus, we komen je redden” roept Louis. Ik bast in lachen uit. Louis pakt me op en samen met Niall loopt hij naar de uitgang van het ziekenhuis. “Waar is Yara?” vraag ik, “En jullie vergeten Sophia”. “Yara heeft Sophia al gehaald en ze wachten in de auto” zegt Niall terwijl ze door rennen. Bij de auto aan gekomen zitten Yara en Sophia al op de achterbank van het zwarte bus. “Fijn dat je weer naar huis mag” zegt Yara en geeft me een zoen op mijn wang. “Ja ik ben er ook heel blij mee” zeg ik. “En ik ook hoor” zeggen Louis en Niall in koor. Het is maar een kwartiertje reiden naar huis en onderweg praten we gezellig. Ik voel me een stuk beter nu ik uit het zieken huis ben. Als we thuis zijn tilt Louis me op en we lopen naar binnen. “Surprise” hoor ik ineens. Het licht gaat aan en ik zie allemaal vrienden en familie. “He mama” zeg ik en geef haar een knuffel. Mam geeft me een kus en gaat weer zitten. Yara geeft me Sophia en ik ga naast mijn moeder zitten. “Susanne” hoor ik ineens een kinderstem achter me roepen. Ik draai me half om en zie Saar op me af rennen. “Saar” zeg ik blij als ze bij de bank is. “Mama wilde heel graag je weer zien” zei Saar. “Klopt” zei Alex. Ik stond op en gaf mijn zus een knuffel. “Ik heb je gemist, Alex echt”. “Sus kan ik je even alleen spreken?” vraagt Alex. Ik knik en loop naar de keuken, Sophia laat ik achter bij mijn moeder. “Ik denk dat je een fout hebt gemaakt Sus. Toen je 6 jaar geleden Saar aan mij afstond.” Zegt Alex als we in de keuken zijn. Ik kijk haar niet begrijpend aan. “Sus er is een zware vorm van kanker bij me gevonden. De doctoren denken dat ik nog maar een paar manden heb te leven. Ik wil dat Saar weer terug bij jou komt Sus, ik wil dat je allebei je kinderen ziet op groeien”. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. Alex komt hier terug voor mij en wil je mijn eerste kind terug geven. Alex geeft me een knuffel, “Ik hou van je Sus” fluistert ze in mijn oor. “Ik ook van jou Lex”.


Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. Als jullie iet weten wat ik kan veranderen dan moeten jullie het maar zeggen.
xoxo roos

reactie??

Reageer (4)

  • SpecialMofo

    OMG! Weet je hoe zielig!

    1 decennium geleden
  • missv

    omgg (huil)
    haha maar wel snel verder gaan dan doe ik dat ook (;

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Aaahw.(: wat zielig;o x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    OMG,
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen
    Super<3
    Het is hartstikke leuk
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen