Foto bij 011.

Dit hoofdstuk is voor: LadyMalik en LadyPayne1D. Omdat ik altijd alles tegen ze kan zeggen en ze me helpen.Thank you sweety's <3

Zayn Malik

We gingen met z'n allen even naar het park, we gingen er met het busje van Louis heen. Ik legde mijn hoofd tegen het raam en merkte dat ik wegdommelde:
Als Mabel nog lang bij ons zou zijn, en dan bedoel ik vooral bij Liam, wordt ik echt gek! Ze doet me namelijk enorm denken aan Leilah. Ze was echt het meisje van mijn dromen, zelfs toen ze voor mijn neus met een ander zoende. We hadden een afspraakje voor een film bij de bioscoop. Ik was iets te laat en toen ik al struikelend binnen kwam stond ze daar met die stomme Brandon...Brandon was de populaire dude van de school, zo'n jongen waar iedereen mee om wou gaan. Ik werd altijd gepest omdat ik wat donkerder was dan de rest. Boos liep ik toen op hun af en kuchte even, toen ze daar niets van merkte tikte ik op Brandon's schouder. Verschrokken sprong Leilah naar achteren terwijl Brandon juist op me af kwam, hij was langer dan ik, en heel dicht tegen me aan ging staan. Ik keek omhoog en besefte me dat dit niet goed ging komen. Hij hief zijn vuist al op todat iemand 'STOP' riep. Verbaasd keek hij opzij en het was Leilah die stop had geroepen.'Don't Brandon please don't'. Ze kwam rustig naar ons toelopen en ging tussen ons instaan. Ze keek Brandon aan en fronste met 1 wenkbrauw.Hij zette een stap naar achteren en liep vervolgens weg, tot mijn opluchting. 'Why Leilah? Please tell me why?'. Ze keek schuldig naar de grond. 'I don't know Zayn, I really don't. I'm so sorry'. Met waterige ogen keek ik haar aan.'I thought you were the one Leilah, but now...'. Ze keek me in mijn ogen.'I love you Zayn , I do but'. Ik liet haar niet eens uitpraten, hoeveel ik ook van haar hield ik wist dat er een "maar" aan zou komen.Als ik mezelf pijn wou besparen moest ik nu hier weg.

'Zayn, ZAYN!'. Verward schudde ik mijn hoofd. Toen ik mijn ogen opende keek ik recht in de ogen van Harry. 'Good afternoon mister Malik, did you sleep well?'. Harry zette expres een hoger stemmetje op zodat hij net als een stewardes klonk. 'Have you dreamt about Leilah again? You speak in your sleep you now' dit keer zei Niall wat en hij trok er nog een uitdagende blik bij ook. Beschamend keek ik naar buiten. Toen ik mezelf weer wat meer zelfvertrouwen had gegeven reageerde ik :'Yes Niall, and it was a nightmare'. 'You better can call it a afternoonmare' grinnikte Harry.'Very funny Haz, it was the worst time of my life! and know you guys making a joke of it'. Nu hadden ze echt een probleem. 'I really loved her guys and that was the most painful moment out my life...'. Geschrokken door mijn agressieve reactie verschool Niall zich achter zijn hoodie en Harry keek strak naar buiten. 'Never mind' hoorde ik ze tegelijk mompelen. Stelletje bemoeials ook af en toe...

Reageer (2)

  • Valverde

    Oeh, niet zo handig jongens!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Whoops, alledrie op het zelfde meisje verliefd? :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen