Het aanzoek

'Het is hier mooi.'zei ze.'Ik weet dat je liegt ,maar je hebt gelijk we kunnen het schilderen.'zei hij.
'Ja dat gaan we doen .'ondertussen hinkte knijster richting een hoop lakens en doeken waar hij in sliep.Harry ging naar hem toe.'Je krijgt van mij een kamer Knijster het huis is toch te groot voor ons .
'Hoeft niet .''Oké het is jou keuzen.' Harry liep naar de woonkamer.
Ginny zat naar de muur met de stamboom van Sirius te staren.
'Je wilt hem weg he?'zei Harry.'Ik vind het gewoon eng al die mensen zijn dood maar als jij het wil houden vind ik het goed .'
'Ik wil het ouden , Siruis hield niet zo van zijn familie maar hij zouw ook willen dat het bleef hangen.'Ginny knikte.
'We moeten nieuwe meubels en een nieuw kleurtje in het huis hebben.'
'Ja je hebt gelijk.'Harry gig op een van de versleten en oude banken zitten.En Ginny wandelden naar boven.
Iets later rep ze Harry.'Wat is er?' vroeg hij.
'Dit ben... ben jij dat ?'Ginny had de foto in haar hand van een paar maanden oude Harry die op zijn klein bezemsteeltje vloog.
'Ja dat ben ik in het huis van mijn ouders.'
'Je was een mooie baby.''Dank je jij bent ook heel mooi zelfs nu.'
'Jij nu ook hoor Harry.'En ze ging op het bed zitten.
'Ik moet je iets vragen Ginny.''Ja wat ?'Harry ging met een been op zijn knie zitten en pakte een klein doosje.
'O mijn god,Harry.''Ginny wil je met me trouwen?''Natuurlijk .'er rolde een traan over de wang van Ginny .Een traan van geluk...

Reageer (5)

  • eleanaMADYS

    schattig. Een beetje vroeg, maar wel leuk.

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    Driespotter, hij is 17... maar ginny is 16 dan toch??? whaa ik snap het niet meer!

    1 decennium geleden
  • Debbaut

    Schattig inderdaad een beetje vroeg maar sowat

    1 decennium geleden
  • Monkey_Business

    weet ik

    1 decennium geleden
  • Founder

    Wow haha, dat trouwen is wel een beetje vroeg op zo'n 18jarige leeftijd he! HahaxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen