Foto bij 247~

Toms slachtoffer, of toch de rest ervan..

Laura PoV
'Tom, rustig aan, hij deed het niet expres, het was een ongeluk. Hij had het niet gezien.' Ik zei het aan een stuk door, tot Tom een beetje gekalmeerd leek. 'Dan nog.' mompelde hij nukkig. 'Tom, flink zijn.' zei ik lachend. Ik was nog niet over mijn eerste lachbui heen, en daarbij nog eens Georg die Tom -per ongeluk, hoop ik- in zijn boterham met choco had geduwd... ik kwam niet meer bij. Gustav en Georg lagen over de grond te rollen van het lachen en Bill lag er bijna bij. Tom lachte nu zelf ook. 'Zie je wel, zo erg ik het niet.' mompelde ik lachend. Tom nam er een spiegel bij. 'Hey, er zit choco in mijn haar, hou zou dat nu toch komen?' vroeg hij luid. 'Dat gaat er wel uit, het is geen rode haarverf of zo.' zei ik. Ik duwde hem naar de badkamer. 'Tom, uit dat ding daarboven' ik wees naar de douchekop 'Komt water, daarmee krijg je choco uit je haar als je het combineert met shampoo.' zei ik traag. Hij maakte van zijn oogjes spleetjes. ik had kunnen weten dat hij iets van plan was. Hij zette de douche aan, maar ging er niet meteen onder. Hij sloot de deur en trok mij dan mee de douche in. 'Serieus? Ik ga uit mezelf uit de douche, in tegenstelling tot andere mensen in deze ruimte wacht ik niet tot anderen beginnen te klagen.' zei ik lachend. Mijn kleedje was nu toch al door en door nat. Tom schoof de deur van de douche toe. 'En wat zijn we van plan?' vroeg ik zacht. Tom grijnsde en frunnikte een beetje aan mijn kleedje tot hij het over mijn hoofd kon treken. Het was best leuk, onder de warme stralen van de douche, in Toms armen... lekker geplet worden... hij zoende me. 'Wat had je in gedachten?' vroeg hij met een lachje terwijl hij de sluiting van mijn bh probeerde te openen.

Reageer (6)

  • MadeOfSilver

    Geweldig!

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    sexy :)

    verder hhoor :)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Geniaal xP. Kent er iemand een winkel waar je zo'n Tom kan bestellen? =D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Woehoeee sexyyyy xD
    Snel verder?
    (flower)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen