Foto bij 18. Eve & Niall.

Ik geniet van het zonnetje, en van Eve, die nog steeds in m'n armen ligt. Ik heb haar gekust, iets wat ik al heel lang wilde. Ze maakt me echt gelukkig, wat ik voor haar voel heb ik nog nooit voor een ander meisje gevoelt. Verderop zie ik Zayn staan, met Rose in z'n armen. Die twee zijn ook echt voor elkaar gemaakt. Zayn steekt lachend z'n duim op, en ik steek 'm hand op, als teken dat ik het heb gezien. Rose komt op ons aflopen, en geeft me een knipoog. 'Hi, tortelduifjes' begroet ze ons lachend. 'Hi' andwoorden Eve en ik tegelijk. Rose rolt lachend met haar ogen. 'Ga je mee Eve, de krokodillen liggen verder op' Ik ben echt blij dat Rose het goed kan vinden met Eve, en anders om ook. Ik kijk lachend de meiden na, die hand in hand huppelend opweg zijn naar de krokodillen. 'Je bent helemaal weg van haar ofniet' zegt Zayn. Ik sta op, en samen lopen we een rondje opzoek naar de andere jongens. 'Niet een heel klein beetje. Wat ik voor haar voel is echt, dat heb ik nog nooit gevoelt. Ik zou het mezelf nooit vergeven dat haar iets overkomt, ik wil haar nooit kwetsen, ik wil voor altijd bij haar blijven' antwoord ik. Zayn lacht, en slaat een arm om me heen. 'Dan voel jij hetzelfde voor Eve, wat ik voor Rose voel.' Een diepe zucht verlaat m'n lippen. Wat ik voor Eve voel is echt, ik wil haar echt nooit meer kwijt. Even later komen we Louis, Liam en Harry tegen, alle drie met een ijsje in hun handen. 'Doen we dat tegenwoordig niet meer met z'n allen?' vraagt Zayn zogenaamd boos. 'Natuurlijk krijg jij ook een likje zaynie' antwoord Louis lachend, waarna hij het ijsje in Zayns gezicht drukt. Ik voel het gewoon, dit gaat een geweldige dag worden.

'Jeetje Rose, naar de krokodillen? Had je niets iets beters te verzinnen' vraag ik lachend. 'Ja sorry, smoesjes zijn niet m'n sterkste punt weetje, maar vertel hoe was het?' 'Hoe was wat?' vraag ik, net alsof ik nergens vanaf weet. Ik moet lachen om het vererenswaardige gezicht van Rose. 'Oké, oké, het was geweldig' beantwoord ik haar blik. Rose knikt tevreden. 'Jullie zijn echt cute samen' en ze omhelst me. Ik glimlach. Samen met Rose loop ik een rondje door de dierentuin. Het is echt heel gezellig hoor, maar stiekem verlang ik er gewoon na, om Niall weer te zien.

Hi liefjes, owyeah, we won the Brit award. Mygosh, one direction zag er leuk uit. Sorry voor het lange niet activeren. Ik zit een beetje vast, en moest nog bijkomen van een geweldig carnaval '12, en zaterdag is ma b'day dus, ik ben daar ook een beetje druk mee, maar serieus liefjes, you guys are amazayn. xxxx

Reageer (2)

  • NeonX

    Wauw! Jonge had ik maar zo iemand xD
    Maar net zoals de andere, geweldig!! Ga zo door! (Y)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    Geeft niet!
    Haha, ik heb ook carnaval gevired!
    Bijna niemand van mijn lezers, of van story's die ik lees heeft carnaval gevierd!
    Zo blij dat ik nu niet de enige ben!
    Haha.

    Alvast Happy b'day!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen