Foto bij 248~

Met Dreads..; toen viel hij nog mee maar nu... ;c

Laura POV
Toen ik terug in het woongedeelte kwam om onze rommel van gisteren op te ruimen, dacht ik dat ik Bill hoorde zuchtten. 'Het water is op als jullie zo lang blijven douchen.' zei hij maar ik dacht dat hij glimlachte. Ik had er meer dan een uur nodig om alle restjes op te kuisen; de overige jongens keken toe. Natuurlijk; altijd leuk om iemand anders al het werk te laten doen. Toen Tom terugkwam was ik alweer bezig op mijn laptop, ik wist dat het niet zo heel lang zou duren eer Adam weer zou e-mailen. Toms ogen vernauwden zich even, maar hij zette zich heel casual naast me neer. 'Wat doen we vanavond?' vroeg Tom. 'Oh, wacht... je gaat ons in jullie avondprogramma verwerken?' vroeg Georg lachend. 'Yep, maar we gaan wel iets anders doen dan gisteren denk ik.' mompelde ik afwezig. De jongens barsten in lachen uit. zelf Tom die een kus op mijn hoofd drukte. Nu kon hij er wel mee lachen ... 'Wat dachten jullie van een feestje?' vroeg Bill opgewonden. Ik knikte. 'Mij goed.' Tom glimlachte. 'ik ga waar zij gaat..' mompelde hij. 'Ik kan nog alleen naar de wc..' mompelde ik met een lachje. 'Haha.' zei hij op een verveelde manier. Bill lachte zacht. Gustav en Georg waren iets te veel aan het opgaan in hun racespel. 'Aan da kant... kijk uit!!! neeeeeeh! niet die kant uit..' en meer van die lawaaitjes. Tom en Bill grinnikten. 'Tom, heb jij mam tegenwoordig nog gesproken?' vroeg Bill plots. Ik probeerde heel geconcentreerd naar mijn laptop te kijken. 'Yep, waarom?' vroeg Tom, maar op zijn gezicht zag ik iets wat op een frons zou kunnen lijken. 'Ze vraagt wanneer ik ga trouwen.' zei Bill zacht. Ik glimlachte. Bill keek naar mij, dat zag ik vanuit mijn ooghoek. 'Aha, ze heeft het jou dus ook al gevraagd.' mompelde hij met een nieuwsgierige blik. 'Ja ze heeft het al gevraagd, ja ik heb het verteld aan Laura, nee we gaan nog niet trouwen.' Zei Tom snel achter elkaar. Bill porde in mijn zij. 'Nog geen trouw partij?' vroeg Bill lachend. 'Wie gaat er trouwen?' vroegen Georg en Gustav in koor. Ik zuchtte.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen