Foto bij And than we continue...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Chantilly

    Wauw, dit is echt een fantastisch verhaal! Op naar deel 2!

    9 jaar geleden
  • Namelessshanti

    Dit verhaal was echt helemaal super!
    Ik vond het echt heel spannend en verslavend, dus ik deed de rest van de dag niks meer dan lezen xD
    Je hebt de personages echt heel goed bedacht, net zoals de rest van het verhaal eigenlijk (De verhaallijn was erg goed)
    Nagini is awesome, en eigenlijk ook gewoon super lief :)
    Fred natuurlijk ook en Ginny was echt briljant xD(H) net zoals Ron en Nagini samen xD
    Alleen vind ik Harry wel een ietsiepietsie zielig );
    Ik ga snel naar het tweede deel, is vast geweldig (H)(H)(H)

    9 jaar geleden
  • X_justme

    Dit verhaal was zoo geweldig.
    volgens mij ben ik echt telaat begonnen met lezen...
    maar goed mijn vader werd boos omdat ik als ik thuis kwam mijn spullen neer plurde en meteen begon te lezen van dit verhaal..xD
    Alle stukken waten even spannend en leuk en ik ben al begonnen aan het vervolg maar je schrijft al heel lang niet meer :'(
    schrijf asjeblieft vedee want je heb zeker veel talent hier voor!!!:)

    1 decennium geleden
  • Disgrace

    Ik heb het in een dag he-le-maal uitgelezen... Het is een geweldig verhaal!
    Echt super origineel en goed geschreven. :) :) :)

    [Je Engels en Nederlands laat nog wel wat te wensen over.] Maar dat boeit niet :D

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik wist al dat er een deel twee was, maar ik ben toch nog eens heel blij om het te zien (: Ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen en wil trouwens echt nog even zeggen dat de reden dat ik zo lang acher was absoluut niet lag aan je verhaal, integendeel! Ik heb het gewoon heel druk gehad en ben nauwelijks op Q geweest, maar heb nu weer meer tijd. En nu even over je verhaal: ik lees dit al heel lang en ik heb het gevoel dat ik dit verhaal/jou echt heb zien groeien. Je verhaallijn werd steeds leuker en spannender en ik vond het echt leuk om te lezen. Kortom: een geweldig verhaal en jij bent ook een super persoon! (: Ik ben dus heel blij dat ik dit verhaal heb ontdekt en zo jou heb leren kennen. Nu op naar het tweede deel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen