de Schouwers

Eén jaar later

Hary werd wakker en ging zonder ginny wakker te maken naar de keuken.Hij keek door de post,er zat een brief voor hem tussen.hij maakte hem open.
Inde brief stond:Geachte ,Meneer Potter.

Na u brief hebben we goed na gedachte en (na wat u hebt moeten doorstaan)vinden wij u de geschikte persoon om deze job de krijgen u zal behandeld worden als alle anderen ,en zullen u niet voortrekken gezien u toekomst(zo als u in de brief vroeg) u zult niet te veel van huis zijn maar kan wel elke dag opgeroepen worden.

Wij zien u graag over twee dagen op het kantoor
Al vast tot dan,
Kimmerer Kobral(Hoofd schouwer)


Harry was dolgelukkig .Toen Ginny beneden kwam verdelde hij het goede nieuws ,nu zou Harry echt geld verdienen. Zijn ouders zouden trots op hem zijn geweest.Dat is ook precies wat Ginny tegen hem zei.

Twee dagen later

Harry kwam door de wc's in de grote en mooie zaal van het ministerie.
Hij liep door naar de liften,hij was vergeten op welk verdieping het was.Maar hij had geluk dat er een andere schouwer in de lift stond die hij kon volgen.Hij ging een kantoor binnen ,met een deur waar in gouden letters opgeschreven was: Kimmerer Kobral.'Ga zitten meneer Potter.'zei iemand die in een stoel zat met de rug naar Harry gekeerd.De stoel draaide in een flits om,alsof de man die er in zat maar op een knopje moest drukken om zijn stoel te keren.'Welkom meneer Potter.'zei de man.'Ik ben Kimmerer Kobral,maar dat wist je zeker al.'zei hij.Toen de man recht stond horde Harry krakend metaal,en de hand van de man was ijskoud als ijzer.'Verloren, met een achtervolging.'zei de man toen hij Harry's geschrokken gezicht zag.'Laten we verder gaan.'zei de man.Harry zag een muur met allemaal foto's er op.Op een van de foto's stond Dwaaloog.'Dat,'zei de man'Zijn de beste schouwers ooit.Dwaal oog was een van de beste.Maar je weet wel hoe het afliep.'De man ging verder.'We laten u een paar dagen wennen aan onze werknemers en dan kan u zelf gaan,hoe moet ik het zeggen...'
'Gaan jagen?'zei Harry.'Ja ,ja dat bedoel ik.Het was leuk u te ontmoeten meneer Potter ik moet dringend ergens heen dus ik zie je morgen hé.'en de man vertrok.Harry ging het kantoor uit en vertrok terug naar huis.Hij kwam in het opgeknapte huis binnen.Harry ging naar de woon kamer daar zat een man met rood haar op de nieuwe sofa.

Reageer (1)

  • Debbaut

    verder(als içk niks kan verzinnen zet ik gewn verder)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen