Foto bij 38%

Justin Bieber
Ik slikte het enorme brok in mijn keel weg, goed het hoge woord was eruit. Doordringend staarden mijn donkere ogen in haar fel blauwe die vol zaten met glinsterende tranen. "Zeg me het alsjeblieft" Fluisterde ik zacht en ik streek met mijn hand teder over haar wang. Kleine tranen begonnen over haar wangen heen te rollen en haar lichaam begon opnieuw te schokken. Ik kon er totaal niet tegen haar hier zo te zien liggen, ik werd er ook emotioneel van en binnen de kortste keren liepen er ook tranen over mijn wangen. "Die smsjes" kwam er schor uit haar keel. Verbaasd en verward keek ik haar aan, waar had ze het over? "Welke smsjes?" Zei ik nadat ik mijn neus op had gehaald en Keighley iets rechterop had gezet. "Ik las smsjes van Chaz en Ryan.." Tranen lekten vanaf haar wangen op haar benen. Ik plaatste mijn hand op haar been en ving ze handig op. Mijn brein werkte op volle toeren en ik bleef keighley vragend aanstaren. Haar bruine haarlokken vielen voor haar gezicht. "Je stuurde ze dat...dat..je me wou..opnieuw..beginnen" Ik fronste, daar was toch niks mismee? "Heb ik je daar zo mee overstuur gemaakt?" Vroeg ik schor waarna ik opstond en een hand naar haar uitstak. "kom met me mee naar huis, school is nou niet de alle beste plek om te praten" Twijfelend keek ze richting mijn hand waarna ze haar tranen ruw wegveegde en op eigen kracht omhoog kwam. "Goed, als we eerst langs mijn huis kunnen, dan kan ik mezelf opfrissen" was haar starre antwoord, braaf knikte ik. "No prob"


tijd voor een beetje liefde?(H)

Reageer (3)

  • iBiebersGirl

    Aaawh
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Hihi super-mooi.
    Like always ^^

    Snel verder (H) :)

    1 decennium geleden
  • BieberFan

    Alweer mooi geschreven al is het maar een klein stukje! Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen