Foto bij Bye Bye Danzo

de cape man werdt een beetje gespannen. "" Ja, ik weet wie je bent en dat alleen voegt naar mijn vermoedens over de legitimiteit van deze aanbieding. Als u een deel van de raad, waarom gebruik je dan niet de middelen dat de raad wil gebruiken? ""Deze gesprek is gesloten," was de antwoord. "neemt je de aanbood aan of niet?"

Ze stonden daar naar elkaar te kijken tot dat de moordenaar zei”je noemde me net kleine kat."De andere man zei niets."Mijn naam lijkt miss op een kat maar k ben helemaal niet zo. Mensen kunnen maar een keer een fout maken. ""Ben je me aan het bedreigen?"Hij bleef door praten alsof hij niet was onderbroken. "Weet je wat het grootste verschil is? Het belangrijkste verschil, vossen zijn slimmer dan katten. Ze zijn geen huisdieren, maar wilde levende wezens die moeten vechten om te overleven."En ze hebben sterke, scherpe tanden."de man werdt boos"Ik heb er genoeg van. Bewakers! "de deur werdt opgegooit en er kwamen mannen binnen maar nie in de onopvallende kleren die ze aan moeten hebben. Ze droegen juist hele kleurrijke kleren.Samen met maskers."En ik," zei de moordenaar rustig toen ze binnen kwamen, “heb de scherpste tanden van hun allemaal"De vier ANBU Black Ups gingen rustig 2 aan 2 een kant op door de kamer. En achter hun iemand die boos en snel op haar hakke hier naar toe liep."Danzo," zei de Godaime Hokage, die streng naar de man keek, "Jij bent geen lid meer van de raad. Je wordt naar de Jail toe gestuurt. ""Je kunt dit niet doen!""Oh, ik denk dat ik kan." Tsunade gaf een glimlach waar iedereen in die kamer van schrok. "Samenzweringen om iemand te vermoorden van Konoha? Dat is de druppel van alles op de hele lijst, waaronder root, en geloof me, ROOT is een zeer grote druppel. ""Dat ding is geen lid van Konoha "riep danzo "Je bent blind, Tsunade, verblind door je vrouwelijk zachte hart! Als je gwn tegen de village zei dat die demon vermist was hadden we nu niet z'on probleem hij is gevaarlijk! Hij zou ons nu allemaal kunnen vermoorden! "Tsunade werdt nog bozer in een flits. "Naruto is geen gevaar voor ons," Zei ze. "Hij is een Shinobi op een lange termijn missie voor deze village. Let op je woorden, old man. "Danzo snoof. "de hele village weet dat het een leugen is.""Ik heb de papieren om het te bewijzen -""neppe papiere! "Maar Tsunade had er genoeg van. "Neem hem mee, zetten hem onder huisarrest voor nu tot ik beslis wat we moeten doen met hem," zei ze tegen de ANBU die naast Danzo stonden.De gemaskerde Shinobi's probeerde danzo bij zijn arm te paken maar hij schudde ze weg. "Ik ben een loyaal lid van dit dorp", zei hij koel, "en ik denk dat k wel zelf naar huis kan lopen. "tsunade knikte naar de anbu en ze lieten hem lopen maar bleven wel heel dicht naast hem staan iedereen keek toe hoe hun weg gingen. Iedereen die in de kamer was keek naar hun in stilte.Pas als de deur dicht was begon tsunade. "Kitsune-san", zei ze, de moordennaar knikte. "wil je me volgen naar mijn kantoor dan praten we verder."De moordenaar buigde. "Het zou mij een eer zijn, Hokage-sama."

Reageer (2)

  • Poochyena

    moi, mooi, mooi!(H)

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Goed zo Tsunade (Y)
    Hahahaha lkkr voor j danzo (puh)

    Nu heb j huisarest en mag j nie meer buite Spele of met j speelgoed :P

    Danzo slijm nie zo mare wel een goei verblind Door haar vrouwelijke hart Lol die heb k nog Nooit gehoord :D
    Of zat j gewoon naar iets Anders te kijke jij pervy danzo (duivel)

    K denk dat danzo verblind is door haar boobies ;)

    -Xx- Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen