Foto bij meet the new me

""Misschien kan ik -""Ik wil de waarheid".Ze was nog al boos aan het worden. Kitsune leunde in zijn stoel. En hij lachte, een schaapachtig lach, en zijn hand ging naar de achterkant van zijn hoofd. "Eh ... je bent enger dan eerst tsunade baa-chan"Die vertrouwde lachen, die vertrouwde gebaar ... Tsunade's woede verdween in een flits."- Maar je ziet er precies hetzelfde uit, baa-chan.""Naruto? "

“naruto?”"Don't say it so hard!" Kitsune --Naruto - Keek nerveus rond. "mensen kunnen je horen weetje.""er zijn hier ook jutsu's waardoor dat niet kan" zei Tsunade. Tsuande wou hem zo graag killen met haar handen maar knuffelde hem dood. En uiteindelijk gaf ze hem een harde klap tegen zijn hoofd. "Jij kleine brat! Weet je wel hoeveel moeite je heb veroorzaakt met je kleine stunt van vijf jaar geleden? "ze kon de blok in naruto's stem horen. "Dat deed pijn, baa-chan. En toch, het was geen makkelijke beslissing voor mij! ""Oh, je bedoelt je dacht na voor dat je dat deed?""Natuurlijk!"er kwam een ader op tsunade's voorhoofd. "dan heb je er niet goed overnagedacht en haal die stome masker van je gezicht! "Naruto aarzelde. "Ik denk niet dat het een goed idee is mensen komen nogal vaak via de raam binnen weetje.""Alleen Jiraiya en Kakashi doen dat, en ze zijn allebij uit de village. Stel geen vragen aan mensen die ouder zijn brat! ""Oke, oke! SHEESH. "de masker ging eraf.Tsunade's kaak hing open.Heldere blauwe ogen en lang blond haar en een ondeugende, hart-stoppen grijns. Naruto's kin was minder scherp, en hij had die whiskers nog en hij had highlights in zijn haar alleen tsunade zou bijna denken dat minato voor haar zat jong opvallend en inleven ze kniperde om haar tranen terug te houden.Naruto's lach ging meteen om in een bezorgde blik. "Baa-chan?"

Reageer (2)

  • Poochyena

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Ze hebbe jutsu zo dat j niemand in die kamer kan hore :O
    Dat moet j gebruike waaneer kakashi in de beurt is hii is een pervy afluisteraar (Y)

    Lol tsunade kan zelf iemand kille terwijl ze iemand knuffelt vast door haar watermeloene xD

    :O:O OMG Naruto denkte na voordat hii iest deed dat is voor het eerts naruto GEFELICITEERD (yeah)
    *overhandig een prijs aan naruto dat hii voor het eerts nadacht*

    Naruto:Arigato :D
    Iruka: he het was miin idee :O *rent agter naruto aan om de prijs te stele*


    Naruto: Mare mare iruka-sensei dit is voor het eerst dat k een beetje hebt nagedacht k heb al jare dat nie gedaan :O

    inori: j bedoelt nooit ;)
    Naruto:okj okj nooit :S

    Iruka: dat is waar xD okj okj hou hem maar :P

    Naruto: lijk k op the 4 hokage cool (yeah)

    -Xx- Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen