Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 24

Vanuit Lucas Blauw Van Uit Shelly Roze

Serieus ik ben Jaloers op Jou jij gaat met haar naar het strand zegt Danny. Ja dat Klopt zegt hij. Zie je wel trouwens wij moeten gaan onze wedstrijd begin over 5 minuten en we moeten helemaal op veld d zijn en we staan bij A zegt Danny. Oh dat word rennen Jongens hoor Hij Shelly zeggen. Ja dag Shelly zie we je zo wel weer roep hij als Ze weg Rennen naar Veld D. Oh nee hé hoort Hij danny zeggen als ze op het veld aankomen en hun tegenstander zie staan. Het waren de Back Cat uit Groningen hun grootste concurenten. Ook leuk om Jullie te zien hoor zegt de De Spits van De Black cat. Nou zal we zegt Lucas. Na de wedstrijd die ze hadden gewonnen Liep Hij en Danny naar de kantine.Shelly zegt Lilly. Uh ja zegt ze. Danny zat te kijken daar net en Je weet dat ik verliefd op hem ben zegt ze terwijl ze met z'n tweeen alleen nog in het Kleedlokaal zijn. Hij is zo Knap en Gespierd zegt Lilly. Ja dat klopt zegt ze. Maar Lucas vind ik veel leuker zegt ze als ze zie dat Lilly haar raar aan kijkt. Jij ken Danny al voor mij hé zegt ze Ja klopt ik ken hem als Sinds mij 12ste zegt ze terwijl ze met Lilly naar de Kantine loopt. Als ze in de Kanine aan komen ziet ze Lucas en Danny al aan de bar zitten en ze ZwaaiHey die Shelly en Lilly zeggen Hij enDanny. Hey Lucas en Danny zegt Shelly met Lilly in Koor Terug. Jullie had gewonnen Hoorden ik zeg hij als Shelly en Lilly ook zitten. Ja Klopt Jullie ook toch zegt Shelly Terug. Word vervolg..

Reageer (1)

  • Bemmeltje

    Je schrijft egt heel leuk!
    Snel verder! Please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen