Foto bij 9, April Clearway.

Normal

Samen met Liam en Zayn zat ik aan een tafeltje in de grote aula. "Ik heb zin in morgen", zuchtte ik dromerig. "Wat is er morgen?" Ik keek Zayn aan alsof hij net had gezegd dat koeien van mars kwamen. "Morgenavond, feest bij Tom, iedereen die iets is, komt. Niet gehoord?" "Wel gehoord, niet uitgenodigd", zuchtte Liam. "Wil je komen? Wacht." Ik stond op en liep langs alle tafeltjes naar het tafeltje waar Tom bij zat. "Hee Tom." Ik ging achter hem staan en gaf hem een knuffel. "Hee cutie, wat is er?" "Ik heb een vraagje, ik zit met een groep jongens in de schoolband -" "Ja, dat vertelde, uhm, Jordan geloof ik." "Ja kan wel, maar daar zitten ook vijf jongens in, wel meer eigenlijk, maar daar gaat het niet om, zouden die ook mogen komen?" Ik zette mijn liefste glimlach op en keek hem aan. "Wie zijn die jongens?" "ZAYN, LIAM KOMEN!" schreeuwde ik door de aula waardoor iedereen stil viel. Ik zag Lynna hoofdschuddend de andere kant op kijken. Ze is een schat, echt waar, maar je zou gewoon niet zeggen dat we familie zijn. "Dit zijn Zayn en Liam en dan zijn er ook nog Louis en Harry. Hij heeft leuke krulletjes en Niall, die is zo cute!" "Laat ze maar komen, 9 uur bij mij." Ik gaf Tom nog een knuffel en een kus op zijn wang. "Je bent een schat, Tom" Ik draaide me om naar Liam en Zayn. "Geregeld!" Vrolijk huppelde ik weer terug naar de tafel waar ook de andere drie jongens zaten. "Morgen 9 uur bij Tom thuis hebben jullie een feestje." "Oké, maar waar woont hij?" Ik schoot in de lach, maar stopte al snel toen ik doorhad dat het een serieuze vraag was. "Ik weet het, ik weet waar ik je van ken! Je zit bij mij in de klas bij scheikunde!" Ik keek Harry verbaasd aan. "Kan wel, scheikunde is niet mijn beste vak." Ik pakte een papiertje uit mijn tas met een pen en schreef het adres van Tom op. "Ik ben zo terug." Ik stond weer op en liep naar de tafel waar Lynna, Drue, Ella en nog wat vrienden van haar zitten. "Aller, aller, allerliefste zusje van me.." "Wat is er?", zuchtte ze. "I need your help." Ik pakte een stoel en ging bij ze aan tafel zitten. "Laat me raden. Morgenavond wil jij naar het feest van Tom, maar je mag niet omdat je nog steeds straf hebt?" Ik knikte. "So, wil je me helpen? Je mag dan zelfs mee naar het feestje en je vrienden ook." Ik wist dat de puppy ogen bij haar niet zouden werken net zo min als mijn liefste glimlach, dus moest ik hopen dat ze ja zei.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen