Foto bij Proloog

Ik ga meteen verder als ik een paar abo's heb! Laat me alsjeblief weten wat jullie er van vinden! xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • DemiNJHoran

    Echt goed. Abo!!! :)

    1 decennium geleden
  • Muppelke

    SUMMERx heeft gelijk, ik heb ook een story in vt proberen te schrijven ( ik heb hem wel niet geactiveerd)
    en vond het persoonlijk veel lastiger.
    Heb je al een plan wat er gaat gebeuren in het verhaal? Als je van te voren een verhaallijn uitschrijft en een paar karakter trekken van je hoofdpersonen? Gewoon voor jezelf. Maakt het schrijven veel makkelijker.
    Wat me ook was opgevallen (t kwam wel maar een keer voor in dit stukje en weet niet hoe het met de rest zit, maar je gebruikte het woord: enkel
    Twee keer vrij kort achter elkaar. Dat is niet zo heel erg, maar het leest niet fijn. Probeer daar op te letten.
    Heb je ook al een beeld van hoe Lauren eruit ziet? Het maakt geen verschil voor je story maar ik vind het leuk om er een foto bij te hebben.

    Ik vind wel dat dit echt een heel goede eerste story is en ik ga zeker verder lezen, hopelijk heb je hier wat aan (A)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Aves

    vt.

    1 decennium geleden
  • Moustachex

    tegenwoordige tijd is volgens mij makkelijker en fijner om te schrijven/lezen ;3
    & het is best goed, alleen moet je misschien wat meer details beschrijven en vergelijkingen maken;
    bv. ik gilde lekker met haar mee, zoals kinderen zouden doen als ze te horen krijgen dat ze een ijsje mogen.
    bv.ze gaf me een stevige, warme knuffel waardoor ik even moest happen naar adem. Hierna reden we in hoge vaart weg.

    (hahah geen idee of je deze tips nuttig zijn but just saying -a-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen