Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 25

Roze = Shelly Blauw = Lucas

Shelly moet je eens komen kijken hoort ze Sofie van Roepen. Ok Kom er aan en ze rent Sofie's kant in. Morgen ga we naar het strand met de voetbal Club zegt Sofie. Ja weet ik Zegt ze terug ik heb dat nog maar eens tegen Lucas gezegt deze week hij was het ander toch vergeten want die brief hebben 2 weken geleden al gekregen. Gaat zo leuk word hé zegt ze. Weten de ander jongens het ook vraag Nina die er in tussen bij is komen staan. Nee volgens mij zijn ze het al weer vergeten zegt ze lachend terug. Wacht ik haal ze ff zegt Nina. Ok e haal de ander meiden ook ff weten die het ook gelijk riep ze Nina achter na. Shelly keek samen met Lilly al 2 weken uit naar morgen wacht daar had je Lilly al . Gelijk toen Lilly bij haar was knuffelde ze haar. Yes morgen ga we naar het strand hoort ze Lilly hyper zeggen. Ja Weet ik zegt ze nog blijer als Lilly. Hey Lucas Danny weten jullie het nog hoort hij Nina vragen. Over wat vraag hij terug. Over morgen natuurlijk zegt Nina je gaat me toch niet zeggen dat jullie niet weten waar ik het over heb zegt Nina vragenlijk. Nee dat weten we niet nee vertel nou maar gewoon hoort hij Danny geiriteerd reageren. Morgen Gaan we met de voetbal team naar het Stand en ik dacht dat Shelly dat jullie wel had vertel jullie zitten toch allebei bij haar op school hoort hij Nina nog vragenlijker vragen. Oh daarom had Shelly hem gevraag zo dat ze zeker wist dat hij zal komen en het niet zal vergeten en hij dacht al dat het misschien een date zal zijn. Oja! daar had Shelly het idd over zegt hij dus maar. Oh dan zie ik jullie zo we hebben met z'n alle buiten afgesproken om het nog ff te bespreken zegt Nina voor ze naar een ander groepje loop en daar weer op nieuw begint met haar hyper vragende vraag. Tewijl ze naar buiten lopen Dus dat is de enige reden waarom Shelly mij gevraagd heeft om morgen naar het strand te gaan zo dat ik niet zal vergeten zegt hij teleur gestelt tegen Danny. Nou Kop op zet Danny ze wilden in ieder geval dat je komt ander had ze niks vertel ze tegen mij zei ze idd eerst ook vergeet je niet wat Zondag is voor ze weg ging gisteren zegt Danny.Daar zal je de rest hebben zegt ze als ze Nina , Lucas en Danny en de Rest zie aankomen. Hoi iedereen zegt ze Samen en Lilly in koor als ze bij hun zijn aan gekomen. Ze zag dat Lilly geintereerd naar Danny zat te staren die naast Lucas tegen en Boom aan zat. Tewijl de rest naar Couch Dennis keek die aan het vertellen was dat ze morgen om 8 uur van uit het voetbal veld zouden vertrekken naar het Scheveningen naar het strand . Toen De Couch was uit gepraat Liep Ze Snel naar Lucas en Danny toe op de voet gevolg door Lilly die natuurlijk wilden vragen of Da Danny Naast haar wilden gaan zitten en Ja hoor. Danny wil je naast mij in de bus zitten zegt Lilly die in tussen naast Danny is gaan zitten. Uh ik zit eigenlijk al langs Lucas zegt hij . Oh Jammer dan zie ik Jullie morgen wel dat zit ik langs Shelly en weg is Lilly. Ze weet dat Lilly zich nu Rot voelt dit de eerst keer dat ze het lef gehad zo iets te vragen maar in plaats er iets over te zeggen dat het wel erg bot was van dan. Zegt ze :"Zullen wij dan ook maar eens gaan" Ja goed idee zeggen de Jongens terug en ze lopen naar de uitgang word vervolgd..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen