Foto bij 012.

Lieve readertjes,

Ik ga proberen meer hoofdstukken te activeren want ik heb er nog aardig wat. MAAR dan zou het wel leuk zijn als ik wat meer reacties zou krijgen want nu weet ik niet of jullie het wel een leuk verhaal vinden :'(

xoxo

Mabel Johanson

Toen we met z'n allen bij het park aankwamen keek ik mijn ogen uit. Het park had een grote vijver met een fontein in het midden. Ook stond er een ijsco car en een kraam met hotdogs. 'Does anyone know where Niall went?'. Zayn keek bezorgd naar ons. 'I think he's at that hotdog stand over there' en al grinnikend wees ik naar de hotdog kraam waar Niall inderdaad stond. 'NIALL YOU IDIOT COME BACK HERE' schreeuwde Harry over het park. Verschillende hoofden draaiden Harry's kant op. Opeens was er geschreeuw en er kwam een gillend meisje aanlopen, ze was een jaar of 12. 'HARRREEEEEYYYY' gilde ze en rende op Harry af en duwde hem door haar omhelzing bijna omver.'Ugh, hello?!'. 'I'm sorry how rude am I, I haven't told you who I am yet!'. Ik rolde met mijn ogen, wat was ze egoistisch. 'I'm Annabel'. Fluisterend zei ik tegen Liam: 'A stupid girl with a totally stupid name'. Ik vond het gewoon een leuke zin die Liam eerder bij mij had gebruikt alleen dan op een positieve manier. Ondertussen was Louis ergens op een bankje gaan hangen, Zayn was bij Niall gaan staan en die waren een bak vol hotdogs aan het opeten, Harry... tja die was wel even druk met "Annabel" en Liam en ik gingen maar een rondje om de vijver lopen. 'Liam'. 'Yes misses Payne?'. O my god hij noemt mij nu al misses Payne AAAHHH. Ik bracht mezelf weer onder controle. Toen begin ik een liedje te zingen, naja wat je zingen noemt want ik heb nou niet bepaald een gouden strot. Eigenlijk was het meer fluisterzingen in zijn oor. 'I feel so close to you right now'. Ondertussen pakte ik zijn hand vast en verstrengelde mijn vingers met die van hem. Toen ik opzij keek zag ik Liam verlegen naar beneden lachen. 'Thanks Mabel, it is so sweet what you just said or whatever'. Plagerig keek hij me aan en hij zette het op een sprinten. Ik had een tijdje op atletiek gezeten, wat hij natuurlijk niet wist, dus ik haalde hem zo in. Ik stopte precies voor hem en zo botste hij tegen mij aan. Verbaasd keek hij omhoog toen hij weer opstond. 'How can you be that fast?'. Al grijnzend maakte ik hem duidelijk dat ik op atletiek heb gezeten. 'Well that makes it all clear'. Lachend gooide hij zijn arm om mij heen en zo liepen we een tijdje door.'Well hello there Liam' we draaiden ons om, ik kon ook niet anders met zijn arm om me heen, en keken recht in het gezicht van een voor mij onbekend meisje. 'Hey Liz'. Beschaamd keek Liam naar de grond. Vragend keek ik hem aan. 'Liam what is this?'.Plots keek Liam omhoog en keek me angstig aan. 'This...this is Liz my girlfriend'. Ik rukte me los uit zijn arm. 'WHAT? Your...your girlfriend?' mijn boosheid veranderde in verdriet. Liz liep ondertussen naar Liam en gaf hem een kus op zijn wang. Ik rende weg, tussen mijn tranen door zocht ik naar Louis. Toen ik hem gevonden had plofte ik naast hem neer en begon keihard te snikken.'Mabel? What's wrong?', ik voelde dat hij zijn arm beschermend om mij heen sloeg. 'Liam... he...'. 'What Mabel? What did Liam do?'. 'He... he already has a girlfriend and he kissed me, and now I don't know what to do'.'Dear, Liz is "kind of" his girlfriend. But he is going to break up with her but she is very bossy'. Hij maakte er een beetje een grapje van terwijl ik het totaal niet grappig vond. 'But why didn't he broke up earlier with her?'. 'I don't know actually, I guess he is too shy because she is so bossy'.'But Liam seems very selfassured to me'. En ik keek Louis hoopvol aan.

Reageer (5)

  • Magicallirry

    awhh <3

    1 decennium geleden
  • Valverde

    awhhhh

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Break up with her Liam! =(

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    AAH vet zielig voor Mabel maar ik vind dat ze niet bij Harry of bij Zayn hoort maar bij LIAM

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    het is een topstory (Y)snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen