Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 26 *Beach Special I *

Vanuit Shelly Roze Vanuit Lucas Blauw

Jeaauuh we zijn er zegt ze blij als ze uit de bus stap en naar de om kleed hokje ren met de rest van de meiden. Ik ga Danny zo in zijn zwembroek zie zegt Lilly tegen haar als ze samen in het omkleedhokje staan om zich te verkleden. Nou ik heb hem met school zwemmen gezien zegt ze lachend tegen Lilly terug. En ?? vraag Lilly. Nou ik vind hem wel Hot zegt ze lachend terug. Lucas zeker ook hé vraag Lilly terug. Ja natuurlijk ik word helemaal gek van zijn heerlijkheid :). als ze in tussen bij de andere aankomenWow wat zie hij er goed uit sist Lilly in haar oor. Lilly had gelijk Dan zag er goed uit maar ze wist best dat hij verliefd was dat had Danny zelf nog gezegt gisteren in de auto dat hij verliefd was op een ander maar Lilly niet wilden kwetsen door dat te zeggen. Ze zag dat Lilly met Danny zat te flirten maar dat Danny niet echt geintereerd was. ze liep er snel heen maar toen ze er bijna was zagt ze dat Danny naar haar keek en lachte. Hey Dan heb jij Lucas gezien vroeg ze hem dus om de aandacht af te leiden. Ja die is nog in de kleedhokje aan de linkerkant zegt Danny wacht ik loop wel met je mee zegt Danny. Nee niet nodig let jij maar ff op Lilly zegt ze terwijl ze richten de kleedhokjes loopt.Ik Hoop dat Danny Shelly nog niet helemaal heeft ongekwijlt dacht hij terwijl hij naar de strand tent in het midden van het strand loop of eigenlijk dan Shelly danny niet heeft ongekwijlt. terwijl hij door loopt loopt hij perongeluk tegen iemand op in zijn verbazig ziet hij dat het Shelly is. Sorry alles goed vraag hij bezorgd. Ja hoor niks aan de hand zegt Shelly terug ik was alleen naar je op zoek zegt ze er achter aan. Ze was naar me op zoek dacht hij waarom naar hem Danny is toch ook daar zegt hij. Ja weet ik maar Ik wilden jou graag zien is dat zo raar zegt ze terug. Uhh n..n..neee zegt hij nee hé nu gaat hij ook nog stotteren waarom is Shelly toch ook zo leuk. Kom je hoort Hij Shelly zegt die hem aan zijn hand probeert mee te trekken. word vervolgd ..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen