Foto bij 013.

Liam Payne

Toen ik Liz zag staan deed ik eerst alsof ik haar niet zag. Tevergeefs want ze kwam vrolijk op ons aflopen. Toen ik aan Mabel had duidelijk gemaakt dat Liz mijn "vriendin" is rende ze weg. 'so now I have you for my own' zei Liz. 'Liz I've something to tell you'. 'Well tell me then mister'. Ze keek net zo speels als altijd.'I break up with you'. Geschrokken keek ze me aan, maar opeens veranderde dat in een agressieve blik. 'Why, it is that stupid girl who was with you hah? Seriously Liam you can get better. Like me!'. 'Liz calm down please, you don't have yourself under control right now'. Ik was echt bang dat ze iemand iets aan ging doen.'O I have myself really good under control otherwhise I wouldn't do this'. En toen kwam de pijnscheut, ze had me zo hard geslagen dat er iets in mijn mond/kaak gebroken was. Gelijk greep ik er naar met mijn hand wat juist nog pijnlijker was. 'Why did you do that Liz?'. Ze keek me fel aan: 'It isn't your fault Liam it's that girls fault'. Ondertussen zag ik Mabel bij Louis zitten. Ik zuchte opgelucht. Dat had Liz door, ze zocht naar wie ik keek en toen ze zag dat het Mabel was. 'Well well well, who do we have there? It's your sweet new girlfriend hah?'. Ze draaide zich om met gebalde vuisten. Voordat ik haar nog tegen kon houden stormde ze richting Mabel. 'MABEL WATCH OUT!' riep ik naar Mabel. Mabel had niets door maar Louis gelukkig wel. 'Run Mabel run!' hoorde ik Louis zeggen. Louis ging wijd in het pad staan en Mabel zette het op een rennen. Toen Liz tegen Louis aanliep kreeg ook hij een harde mep. Dit keer in zijn maag. Hij kromp ineen. Ondertussen had ik de politie gebeld want dit gedrag is niet normaal. Ik rende naar Louis toe.'Lou, are you okay?'. Hij keek op en zei: 'Don't worry about me, be careful Liam and try to safe Mabel'. Gelukkig zag ik nog net een stukje jas van Liz de hoek om gaan en daar liep ik dan maar achterna. Toen ik de hoek om liep zag ik dat het een steegje was. Mabel stond strak tegen de muur aan en Liz had haar vuist nog steeds gebald.'Liz, don't do it'. Ik probeerde haar te kalmeren. Mabel daarentegen stond helemaal bevroren van angst.

Reageer (4)

  • Magicallirry

    OMFG OOOOOOOOOOOO:

    1 decennium geleden
  • Valverde

    OMG ffjgdkjhd LIZZ!!!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    OMG BITCH. GO AWAY NOBODY LIKES YOU. AND OMG, SHE HURT BOOBEAR. SFHYDFJGFHFRTHYFGH.

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    NEE STOMME LIZ DOE MABEL GEEN PIJN ROTKIND!!!!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen