Foto bij 034

Met een diepe zucht gooide ik wat kleren in mijn kleinste koffer. Net toen ik was aan het beslissen of een stapeltje broeken mee zou mogen of niet, kwam Elina binnen.
'Wat ben je aan het doen?'vroeg ze verbaasd.
Fronsend legde ik de stapel broeken toch maar terug in mijn kast en pakte twee rokjes mee. Het was buiten best mooi weer. 'Ik ga op reis.'
'Met Robbie?' Nieuwsgierig keek ze naar mijn valies en begon dan alles wat deftiger te leggen.
'Nee,'zei ik kortaf, terwijl ik haar handen wegduwde en zelf mijn onordelijke kleren in stapeltjes verdeelde.
'Alleen?' Ze fronste.
'Ja.' Ik gooide mijn toiletzak in de valies en gooide deze toe.
'Wow, wow, rustig,'grinnikte ze. Toen verscheen er een ernstige uitdrukking op haar gezicht. 'Je hebt ruzie gehad met Robbie hé? Je gaat naar Justin.'
Het was een vaststelling, dus zweeg ik. Nou ja, als je een valies van het bed trekken en voor de deur gooien, zwijgen kunt noemen.
'Wil je... dat ik meega?'fluisterde ze zacht.
Verbaasd keek ik haar aan. 'Het is je neef.'
'En jij bent mijn vriendin. Als je wil-'
'Nee. Ik red het wel,'zuchtte ik. Snel gaf ik haar een knuffel. 'Maar toch bedankt.'
Ze knikte kort. 'Je komt wel terug, toch?'
'Natuurlijk.'

Sorry dat ik niet meer vaak schrijf,
maar ik vind het echt lastig dat je geen mails meer krijgt van Q
want zo kom ik gewoon echt nooit meer op Q
en ja, als ik ook geen reactie's meer krijg... ;D

Reageer (2)

  • VANILLABIEBZ

    ik heb dus net alles gelezen, en nu zou ik heel erg graag verder lezen (:
    Dit is verslavend... just saying, hihi
    Snel verder c:
    & btw: je verdient veel meer reacties.

    1 decennium geleden
  • lalita

    Ik krijg nu steeds pb 's van quizlet!
    Maar snel verder!,!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen