Foto bij 014.

Harry Styles

Ik mijn ooghoeken zag ik een heel agressief meisje een steeg in rennen. Precies dezelfde steeg waar ik net Mabel angstig in zag lopen. Annabel was gelukkig allang weg nadat ik haar een foto had laten maken en een handtekening had gegeven. Dus ik rende snel naar de steeg toe waar ik Liam ook al op de hoek zag staan. 'Liam what's going on?'. 'Well I just broke up with Liz,that angry looking girl, and know she said that it's Mabel's fault I broke up'. 'Oh god' terwijl ik dat zei zette ik een stap richting die Liz. 'Watch out bro' Liz hief haar vuist op vlak voor mijn neus. Ik deinsde achteruit. Opeens hoorden we een hoop kabaal en kwamem er een stuk of 8 agenten de hoek om. Ze grepen het agressieve meisje vast en namen haar mee. Mabel slaakte een zucht en rende op ons af, althans dat dacht ik. Ze liep dwars langs Liam heen en kwam naar mij toe. 'Harry, tell Liam he has to apologize for what he has done to me'. Ze keek er nogal boos bij.Ze draaide zich ook even om naar Liam en keek hem boos aan. Toen liep ze door. Ik zag haar richting Zayn en Niall lopen. Toen Niall doorhad hoe boos Mabel keek stak hij een hotdog naar haar en zei:'Can this make you better?'. 'Maybe' en ze griste het uit zijn hand en at het zomaar op. Dat kwam wel goed, en met die gedachte draaide ik me om naar Liam. 'He Liam what did you do to her?'. 'Well, you saw that girl who was agressive right?'. Ik grinnikte: 'Ofcourse I saw her'. 'Well that was my ex,Liz,I just broke up with her'. Dat zag ik niet aankomen, niet lullig bedoelt ofso maar normaal was het Liam die gedumpt werd. 'I was walking with Mabel when we walked into her. When I told Mabel that she is my girlfriend she run away'. Geintresseerd knikte ik de hele tijd.'Ofcourse, girls don't like to be cheating on. I think you have to apologize with a very sweet dinner or something, otherwise I don't know what you should do'. Liam keek bedenkelijk naar de grond. Eigenlijl had ik best wel medelijden met hem. Ik liep naar hem toe,legde mijn hand op zijn schouder en keek hem aan.'It will turn out fine Liam'.

Reageer (3)

  • Valverde

    Wauuuwwww

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Don't be mad at Liam Mabel :c

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    Snel verdeer ik wil weten of ze iets met Harry of iets met Liam krijgt! *ik vind Liam en Mabel een beter stelletjes**Sorry Harry:D)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen