Hya !

JUST MAKE IT
[maak ook de quizejes van Schoonzusjes >> # Up's and Down's but unbrakable [TH]]

x Sanne

Kill the Haters
To the hospital

Lisa Pov

Ik en Sanne zien een jongen staan in de andere kamer. Sanne doet het licht aan en ik zie een jongen met lang zwart haar en overal schrammen. Sanne kijkt naar mij en terug naar de jongen. Ze vraagt aan hem of hij Bill Kaulitz is. Ik kijkt naar de jongen en zie inderdaad dat het Bill is. Sanne roept naar hem dat hij moet liggen en aar mij dat ik de ambulance moet bellen. Ik loop naar onder en neem de telefoon en begin te bellen.


Sanne Pov

Ik leg Bill op mijn bed en zeg dat ik direct terug ben. Ik ga naar de badkamer en haal er een doekje en maak het nat. Ik loop terug naar boven en begin het bloeden een beetje te deppen. Bill: “Euhm, mss domme vraag, maar hoe heet jij?” “Ik heet Sanne, en het is geen domme vraag hoor.” “Hoe komt het eigenlijk dat je euhm, bent geslagen?” “Haters deden dat.” “SANNE!” roept Lisa. “Ja wa scheelt ter?” “Den ambulance is der binnen 10min.” “Ok.” Bill vertelt verder wat er is gebeurt en we[Lisa en ik] zijn zwaar geschokt. “Ik zie der ook uit als een meisje he?” “OMG, BILL, Egt niet. Weet ge wa ge zijt?” “Nee.” “Gij zijt de knapste, Heetste, Mooiste, Sexyste, Geilste jongen ever !” “:-o, Meent ge da?” “Euh, Lisa, heb ik da egt hardop gezegd?” “Ja” “Scheisse.” “Euhm, naja, ja da meen ik.” “Danke ” Ineens hoor ik de sirenes. Lisa loopt naar beneden en ik help Bill ook naar beneden.

Reageer (1)

  • LISAAxTOM

    Whaaaa SUPER ! (H)
    Snel verder or I'll kill you :O
    HupHup haast u maar want ik wil nie wachten :P

    [ Ps: Aangezien ge nu film aant kijken zijt en nie praat op msn, ik ga morgen Hasselt in, komt ge ook? (A) ]

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen