Just make it !
and leave a f*cking reaction !


x Sanne

What happend to Bill ?

*Zo lief, foto van youtube clipke, Bill is a cuppycake x3 >> http://www.youtube.com/watch?v=mgKhEX8RFnY*


Lisa Pov

De dokter zegt dat Bill [hier komt het] Dat Bill wakker is en dat hij genezen is, maar dat hij nog een weekje hier moet blijven voor te rusten.
Tom: “mogen we hem zien?” “Ja, maar wel 1 per 1.” “ok danke.” Sanne: “Tom gaat gij maar
eerst.” “thx.” Tom loopt naar binnen. “Ik hoop egt dat alles goed gaat met hem.” “Ik hoop het ook.” Ik veeg mijn ogen een beetje droog. “Ik ga even naar de wc he.” Zeg ik tegen Sanne. “ok.” Ik loop naar de wc. [ik ga egt ni vertellen wa di daar gaat doen he] Als ik terug kom zie ik Sanne zitten op een stoel. Ik ga naast haar zitten en knuffel haar. Sanne begint weer te wenen. “Euhm Sanne ge moogt gaan.” Hoor ik iemand zeggen. Sanne en ik draaien ons om en zien Tom staan. Sanne loopt naar hem toe en ik zie ze vanalles zeggen. Tom komt naast mij zitten en vraagt of hij me mag knuffelen.
“Tuurlijk.” Daar zitten we dan. Tom en ik samen knuffelend op 2 stoelen in de wachtkamer. Als we nog geen 5min. zo zitten horen we een vrouw roepen naar Tom.

Sanne Pov

Ik loop naar Tom en vraag hoe het met Bill gaat. “Het gaat goed met hem, hij is alleen nog een beetje zwak.” "ok." Ik wandel richting Bill zijn kamer. Ik klop en hoor zachtjes ‘binnen’. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Bill kijkt mij aan en glimlacht lief naar mij. Ik ga aan zijn bed staan en geef hem een kus op zijn wang. “Alles ok?"
“alles is goed hoor.” “Bedankt da je me wou helpen.” “Da geeft niks Bill, voor u doe ik alles.”
“Egt alles?” “Naja, nu ook ni Egt egt alles, ma toch veel.” “Euhm, wilt ge dan iets doen voor mij?” “Zeg maar.” “Wilt ge mijn mama opbellen, of heeft tom da al gedaan?” “Tom heeft da al gedaan hoor, hij was het wel vergeten maarje.” “hahaha typisch Tom”

Reageer (3)

  • Spanjeeee

    jjééj iik had gelyk!
    hy is wakker!
    *blijheid*

    1 decennium geleden
  • xMurderface

    Mwuhahaahaaaa ><

    Vergeetagtug xD

    Doet me denken aan iemand 'auhm'

    xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • LISAAxTOM

    Oooh Tom en ik knuffelen (H)
    I like that !
    Ma hete sex is toch beter xD

    SNEL VERDER MIJN ALLERLIEFSTE SCHAT (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen