Just make this shit


x Sanne

Meet Bill's mam !
Sanne Pov

“Bill?” “Ja?” “Waar zijn Gustav en Georg eigenlijk?” “Die hadden vandaag nog een interview.” Ik lach. Ik hoor iemand kloppen. “Binnen”, zegt Bill. Ik zie een Vrouw rond de 40 binnenkomen.(Weet ik veel hoeveel de moeder van hun is.) “Hey mam.” “Dag Bill, alles goed?” “Jaja.” “En gij moet zeker die Sanne zijn.” “Ja, da ben ik.” “ah, u schoonzusje vertelde mij over u, Lisa niet?” “Ja, Lisa en ik zijn schoonzusje. Zogezegd, mompel ik er nog achter.” Ik zie Bill raar naar mij kijken. Ik glimlach naar hem en zeg met een blik van Vertel-ik-je-straks-wel. Hij knipoogt. Simone en Bill zitten te praten als ik drinken ga halen. Als ik terug kom hoor ik mijn naam vallen. Ik weet dat het niet mag maar toch luister ik een beetje. Omdat ik avondschool Duits volg, versta ik het toch wel een beetje wat ze aan het zeggen zijn.

Simone Pov

"Bill, Die Sanne is da een fan?" "Ja, maar." "Bill, ge weet dat ik geen enkele fan betrouw he. Wie weet is ze voor u geld en wat dan." "Mam, ik weet honderd procent zeker dat Sanne niet voor mijn geld is." "En hoe weet gij dat dan. Hebt ge het haar gevraagd dan?" "Nee, maar." "niks te maare Bill, ik wil da ge da vraagt, en weet ge ook hoeveel jaar ze is, is ze nog maagd, is ze zeker verliefd op u,..." "Nee mama da weet ik ni." "Dan wil ik da allemaal VANDAAG nog weten ok?" "ok mama.”

Reageer (2)

  • DanceQueenB

    hahaha jep, die is nu op MIJN ipod aan't luisteren naar Greenday en nena enz.

    1 decennium geleden
  • LISAAxTOM

    LOL
    amai Simone x]

    EN IS BILL NOG AAN HET VLUCHTEN VOOR SAMY DELUXE ? x]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen