Just make it !


x Sanne

He Call's Her A Shrew !
*Gusti kijkt in boekjes over Tokio Hotel*

What Thinks Bill About Tom?


Mich Pov

Ik en Lisa zitten nog altijd met een Kwade tom in de woonkamer. Nooit gedacht dat Tom zo begon te schreeuwen tegen Sanne. Ahja, Tom heeft zo zijn kanten. “Mphfff.” Mompelt Tom. “Wa zei ge?” “Niks, ok en laat me nu effe gerust. Ga na da wijf daar.” “EY, DA WIJF HEEFT TOEVALLIG WEL EEN NAAM HE. EN IK WIL NI DA GE ZO BEGINT TE SCHREEUWEN TEGEN MIJN SCHOONZUSJE.” “EN TEGEN MIJN VRIENDIN.” Tom kijkt kwaad naar beneden. Ik en Lisa lopen naar Sanne haar kamer. “Wa was da geschreeuw?” “Och Tom, die moet zijne klote mond houde over u.” “Hhihi.” “Hoe ist met u.” “Goe he, alleen Tom, Wrm moet hij der nu zo over doen, tis zijn broertje, hij ziet hem morge vraag het hem dan he, begin hier ni gelijk ne gek zitte te schreeuwen dat hem het moe weten he.” “Achja, Tom heeft zijn kanten.” “Ja amai nog ni. Fijn lief ze Lisa, als Bill zo begon tegen mij, noway da ik di dan nog neem.” “Ik heb nog ni met die he.” “Dan nog.” “Wa gaat ge nu doen met Tom?” Vraag ik. “Buh, niks laat di nu ma effe afkoele, heeft hem nodig.” “Ey mense ik ga slapen ben moe.” Zegt Bel. “Ok, Slaapwel, tot morge.” “Ik ben ook slapen he.” “Ok, Slaapwel he mense.” Ik en Bel lopen naar onze slaapkamer en gaan slapen.

Lisa Pov

“Gaan we ook slapen?” “Ja is goed.” “Wa gaat ge nu doen morge?” “ik ga vroeger naar het ziekenhuis.” “ah, ok. Moet ik meegaan?” “Da mag, da hoeft ni ze.” “ok, Slaapwel!” “Slaapwel!”
*Volgende Morgen*
Ik word wakker van gestommel. “Wtf, is da hier di hier rondloopt.” “Srry, Lisa, ma ik vindt di ene broek ni.” “pfff Welke bedoelt ge?” Ik doe mijn ogen open. “Die ene jeans met di 3 knopen, die skinnyjeans.” “Ligt di ni in de badkamer.” Sanne gaat naar de badkamer en komt terug met haar broek. “Thx, Lisa.” “You Welkom.” Ik stap uit bed en zoek mijn kleren. Ik en Sanne doen onze make-up op. Sanne is nog bezig als ik geklop hoor. Ik loop naar de deur en zie dat Mich&Bel er staan. “Hey, kom binnen.” “Waar is Sanne.” “HIER, ben bijna klaar.” “Ok.” Als Sanne klaar is kijk ik nog even in de kamer van Tom. “Hij ligt nog te slkapen.” “ok, kom.” We nemen de bus en vertrekken naar het ziekenhuis.

Sanne Pov

Als we binnenkomen nemen we de lift. We lopen naar de kamer van Bill. Ik klop. “Binnen.” 1 voor 1 wandelen we binnen. “Hey.”*kus* “Hey, alles goed.” “Nja gaat wel met u?” “Goed, hoe komt met u ni.” “Ruzie met Tom.” “Ai, hoe komt het.” “och da joch wordt gwn kwaad als ge iets ni wilt zegge wa hij wel wilt weten.” “Vertel.” “Kijk gij had gisteren gebeld voor Tom’s auto enz he.” “Ja” "Awel, ik legde af en Tom bekeek mij zo raar en hij wou weten wie da was. Ik zei dat gij da waart en hij vroeg wa ge te zeggen had en toen ik zei da ge vroeg waar hij was vroeg hij wa ik had gezegt. En ik zei is dit een interview begon hij kwaad te worde omda ik had gezegt van bel hem dan op of vraag het hem morge. Toen is hij beginnen uit te vliege op mij.” “Ah, en hebt ge hem daarna nog gesproken,” “Nee, toen zijn we allemaal drek gaan slape.” “ah, ok.”

Reageer (1)

  • GustavLieber

    Jij kan dat kei goed^^
    Snel verder... (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen