Just Make it !


x Sanne

The guys are mad at Tom !
Ik en Kevin Janssens op Vtm-Live

But it was just a joke !


Tom Pov

WTF, bedoelt zij daar nu mee. “Ik, u gisteren geslagen, jullie zijn direct naar Sanne haar kamer gegaan en toen ben ik ook na mijn kamer gegaan en ik ben er nie meer uit geweest.” “Tom, tis ni da u broertje en u 2 vrienden hier zijn da ge moet gaan liegen he.” “Ik lieg GVD ni.” “TOM, MAAK DA GE HIER WEG ZIJT!” Roept Bill. “Wrm da he Bill, gelooft ge hun ofwa?” “Ja ziet ge dan hun gezichten ni ofzo?” “Jawel, ma da kan fake zijn he, kijk ma.” Ik ga naar Sanne en raak een ‘snee’ aan. Als ik mijn hand terugtrekt zie ik rood op mijn vinger en zie ik Sanne haar ‘Snee’ terug ‘bloeden’. “Ziet ge wel wa ge bezig zijt Tom, maak da ge uit mijn ogen zijt.” Ik loop naar buiten.

Bel Pov

Als Tom weg is duwt Bill op het knopje voor een verpleegsters. Wij lopen naar Sanne en vragen wat er nu gaat gebeuren. “Niks aan de hand, ik heb dit vaker gedaan. Ze doen het weg met een product, maar dan ziet ge eigelijk nog iet of wa van die ‘sneeën’ dus gene schrik hebbe, ze gaan niks zien.” De deur gaat open en er komt een verpleegster binnen. “Dag meneer Kaulitz, u heeft gebeld.” “uhh ja kunt u mss deze 3 meisjes helpen?” “Ocharme, kom maar even mee hoor.”

Lisa Pov

“Nooit gedacht dat Tom zoiets zou doen.” Zegt Bill. ‘Ge zou is moeten weten Bill, Tom doet zoiets ni ze.’ Even later komen de meisjes terug met verzorgde wonden en een paar pleisters. “Sanne, hebt ge nog pijn?” “Nene, tis al beter ze.” “Seg euhm, ik heb eigelijk wel honger gekregen.” Zeg ik. Sanne: “Ja, ik eigelijk ook, ik heb deze morge niks gegeten.” “Wie heeft er nog honger?” “Ikke” roepen Bel&Mich. “Jullie jongens niet?” “Nee, wij komen sffs wel wa eten.” “Ok, byebye” Als we beneden zijn zien we Tom aan een tafeltje zitten. “Euhm, meisjes, ik zie Tom zitte.” “Laat hem, kom we gaan daar zitten.” “Laat hem, kom we gaan daar zitten.” Als we alle 4 iets hebben gaan we terug zitten. “Seg Sanne, hoe zit da nu met Tom enz.” “Ik denk dat we gwn afwachten tot het te erg wordt, en dan gwn zeggen. Gwn afwachten totdat de jongens Tom willen buiten smijten uit de band ofzo.” “Ok, ik hoop eigelijk wel dat ze da ni gaan doen. Hem uit de band zetten.” Als we bijna hebben gedaan komen de jongens naar beneden. “Hey Sanne, euhm Hebt gij Tom nog gezien.” Vraagt Bill. “Euhm,” Sanne kijkt naar de plaats waar Tom zat. “Terjuist zag ik hem daar zitten, ma hij is zo te zien weg. Waarom?” “Nee gwn, ik wou even met hem praten.” “Ah ok.” “Moet ik u nog helpen met eten of kunt ge da al zelf?” “Da mag ma ik kan het ook wel al zelf.” “Ok dan help ik u ni, als ge het al kunt.” Iedereen begint te lachen. “Sanne.” “Ja, das mijn naam.”

Sanne Pov

Bill trekt zijn wenkbrauw omhoog. Ik doe hem na. “Sanne.” “Ja Billeke wa scheelt der met ons klein kindje.” Iedereen ligt in een deuk. “Wa ik zei was wel een grap he.” “ale dan, ik zal u helpen. Omda gij het zijt.” “Wa wilt ge hebben om te eten en drinke?” “Euhm, pak ma cola en pizza.” “Magarita?” “Jep.” Ik en de andere meisjes gaan om drinken en eten voor de jongens. Als we terug komen hoor ik mijn naam vallen. “Wa had ge over mij te vertellen?” “Euhm, niks.” “Zegt Bill geheimzinnig.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen