Foto bij 038

eerst sorry sorry sorry dat iok weer heel lang niet heb geschreven. maar ik mag niet meer op mijn moeders laptop(wat ik dus wel doe als zij niet thuis is) dus kan ik ook geenstukjes meer typen binnekort krijg ik een goede internet verbinding op mijn kmaer dus dan kan ik weer wat meer stukjes schrijven. MAAR OMG !^ABO'S dank jullie wel echt geweldig PLOBNRG oo ja hihi dit is niet mijn jonas story haha duss oooh en omdat ik vind dat Dejected weer een Liam stukje eheft verdient is dit een Liam stukje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • PleaseStay

    Okay. Dit word een lange reactie. (:
    Ten eerste: geweldig deelje! Love it. Echt, stiekem hoop ik dat Liam dr toch krijgt en Niall het somehow goed vind.
    Ten tweede: nswkdblisjhbsdheusoplkheuseojdao! Hoe wist je dat ik Liam leuk vind? Vanwaar een deetje voor mij? Waarom ben je zo lief? Echt, toen ik me naam zag was ik helemaal verbaasd. Ik met een freaking big smile lezen... Hahahah.
    Maar goed, mijn vingers zitten onder de chips en ik wil me laptop niet nog meer ruwineren x]
    So, thx and...
    VERDERRRR!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen